ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 14.7.2014 - שלושה שבועות

יום רביעי בניו- יורק

שלום הורים יקרים Smileys
עוד יום מלא כייף והנאה עבר עלינו Smileys
התחלנו את הבוקר בלימודים. היום כבר ידענו איפה אנחנו לומדים ועם מי אז ההרגשה היתה הרבה יותר טובה.
כשסיימנו ללמוד הלכנו לאכול ולהתארגן לפגישה הראשונה שלנו עם מנהטן (איזו התרגשות) Smileys
אחרי הליכה קצרה הגענו לתחנת הרכבת וכדי להרגיש ממש ניו יורקים- החלפנו עוד רכבת, או ליתר דיוק עברנו לסאבווי, ואז הגענו ל- Upper West Side, אחת השכונות העשירות של מנהטן, הגובלת בסנטרל פארק.

התחלנו את הטיול במוזיאון האמריקאי לתולדות הטבע, שהוא אחד המוזיאונים החשובים ביותר בארה"ב.
המוזיאון עצום בגודלו  ומציג תערוכות שונות על עולם החי, הצומח, החלל, התפתחות האנושות, תרבויות עתיקות באמריקה ועוד. חלקנו צפינו בסרט תלת מימד על הכריש הלבן (הסרט היה מדהים) וחלקנו בחרנו
להסתובב ולספוג כמה שיותר מהתערוכות השונות.
בנקודת האיסוף היתה חנות מזכרות אז כמובן שחלקנו גם קנו מזכרות קטנות. Smileys
יצאנו מהמוזיאון והתחלנו בהליכה לאורך הרחוב,Smileys תוך שאנחנו סופגים את האווירה של האזור. הכל כל כך יפה פה: הבניינים, הצמחיה והנוף הנשקף מסוף השדרה של הבניינים המרהיבים.

חזרנו ברכבת לניו ג'רזי וכמובן שתוך דקה הקרון שלנו נשמע כמו אוטובוס בטיול שנתי. אפילו פגשנו אדם דובר עברית ושוחחנו איתו.

מזג האויר היה כל כך נעים שההליכה מתחנת הרכבת לקמפוס האוניברסיטה היתה איטית מהרגיל ופשוט נהננו מההליכה.

בארוחת הערב חיברנו מלא שולחנות ופשוט עשינו שולחן ארוך של ישראלים וצחקנו כל כך שכולם הסתכלו עלינו וחייכו. היה כל כך מצחיק שלא שמנו לב שנשארנו אחרונים ושהגיע הזמן לפעילות הבאה- ערב קזינו.

הגענו לאולם גדול (שם גם היה החידון הגדול- זוכרים?), בו היו ערוכים שולחנות עגולים עם כיסוי ירוק וחפישות קלפים, ממש כמו בקזינו. התחלנו לשחק משחק שנקרא " תפוס את הרמאי" ולא הפסקנו לצחוק. אחר כך המשכנו לשחק פוקר, 21 ועוד ועוד ומאוד נהננו.

כמובן שלא סיימנו את הלילה לפני שרבצנו קצת בחוץ עם החברים החדשים שלנו מהמדינות השונות.
אין ספק שהפכנו להיות קבוצה מאוד מגובשת ומאוד מרכזית בחיי הקמפוס.
מחר מצפה לנו יום ארוך ומהנה אז אנחנו הולכים לישון
לילה טוב (או בעצם לכם בוקר טוב)