ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 14.7.2014 - שלושה שבועות

יום 16 למסע

ערב טוב מבוסטון הרחוקה Smileys
אנחנו יודעים שעבר עליכם יום לא קל אז בדקות הבאות נעשה לכם קצת טוב על הלב.  Smileys
את הבוקר התחלנו בארוחת מפנקת- המבחר כמעט כמו בבית מלון :מאפים, ביצים, סלטים, ממרחים, פנקייקים, דגני בוקר, יוגורט, פירות ועוד. Smileys
אחרי הארוחה נכנסנו לכיתות. היום נסגרו סופית הרשימות ואלו הכיתות הקבועות שלנו עד לסוף השבוע.
בבוסטון מלמדים קצת אחרת מבניו יורק. בניו יורק שמו דגש על החוברות ועל הדקדוק, פה מתמקדים יותר בדיבור ובאוצר המילים.
אחרי השיעורים רצנו לחדר האוכל כי כבר היינו רעבים ושוב היה לנו קשה לבחור מה לאכול מכל השפע.
ואז, סוף סוף הגיע הרגע לו ציפינו מיום ראשון- יצאנו לטיול הראשון בבוסטון.
אין ספק שבוסטון מאוד שונה מניו-יורק [חוץ מבצפיפות ברכבת Smileys].
התחלנו מסלול הליכה שנקרא " שביל החירות". השביל המסומן באבנים אדומות עובר דרך 16 אתרים הסטוריים בבוסטון. חלק מהמסלול עובר דרך הפארק הכי גדול בבוסטון, אליו חזור בהמשך.

בסוף המסלול הגענו לבית מדינת מסצ'וסטס [המדינה שבוסטון היא בירתה]- משכן מושל המדינה ובית הנבחרים שלה. זהו גם המקום בו נחתמה הכרזת העצמאות של ארה"ב.

נכנסנו פנימה והמקום פשוט מרהיב. בקומה השניה ביקרנו במוזיאון אשר סוקר את תולדות מסצ'וסטס, ולאחר מכן עלינו במדרגות שיש ענקיות לקומה השלישית, שם שוכן בית הנבחרים. נכנסנו ליציע ולמרבה הפתעתנו המקום היה מלא והסתבר לנו שבדיוק מתקיימת הצבעה על העברת חוק. לא הצלחנו להבין על מה החוק אבל הוא במילא לא עבר Smileys

כשיצאנו מבית מדינת מסצ'וסטס, חזרנו לפארק הגדול ביותר בבוסטון, שם נהננו מגלידות ומילקשייקים, צילום, רביצה
על הדשא והספסלים ומשחק בכדור. היה פשוט כייף Smileys

חזרנו לקמפוס ברכבת עמוסה במיוחד ואפילו בצפיפות הכרנו אנשים נחמדים.
לאחר ארוחת הערב התפזרנו ברחבי הקמפוס ושיחקנו בכדור-טיל של עומר.ב., נדים אירגן שוב משחק כדורגל נגד האיטלקים [הפעם גם הבנות שלנו שיחקו קצת], שיחקנו הוקי אויר ופינג-פונג.

עכשיו אנחנו כבר עייפים אבל נישאר ערים עד שישלחו אותנו לחדרים כי אנחנו מנצלים כל רגע של יחד.