ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 14.7.2014 - שלושה שבועות

יום 8 + 9 בניו יורק

שלום לכם הורים יקרים

אנחנו מקווים שהכל בסדר איתכם כי אצלנו הכל נפלא Smileys

קודם כל אנחנו מתנצלות שלא פורסם אתמול יומן מסע, תקלה טכנית מנעה בעדנו לפרסם אבל עכשיו הכל בסדר אז יאללה מתחילים-
נתחיל מאיחולי מזל טוב לילדות היום הולדת שחגגו אתמול sweet 16- לינוי ושני Smileys  Smileys Smileys

את הבוקר אתמול פתחנו בחגיגות יום ההולדת כבר בדרך למקלחות עם שלטי מזל טוב בפרוזדור והמשכנו בארוחת הבוקר.
אחרי סופ״ש ארוך חזרנו ללמוד. כיוון שהגיעו אתמול תלמידים חדשים הם הבוקר נבחנו ובקבוצות עברו מספר שינויים-
בחלק נוספו תלמידים חדשים, חלקנו החלפנו מורים וחלקנו עברנו קבוצה.

בארוחת הצהריים המשכנו את חגיגות ימי ההולדת של לינוי ושני. שוב שרנו שירי יום הולדת ושאר הקבוצות התחילו להבין שאצלנו החגיגות נמשכות לאורך כל היום Smileys

אחרי ארוחת הצהריים יצאנו לכבוש את העיר הגדולה ונסענו בסאבווי למוזיאון ה - MOMA , אשר הוכתר לאחד מהמוזיאונים לאומנות מודרנית החשובים בעולם. הסתובבנו במוזיאון וראינו יצירות שונות ומשונות. מחלקן התפעלנו ואת
חלקן לא הבנו אז מצאנו פירושים משלנו Smileys

כשסיימנו צעדנו מספר צעדים בודדים והגענו לשדרה החמישית והמפורסמת ועם כל הכבוד לבניינים המהממים ולבנייני טראמפ המרהיבים, מי שמעניין אותנו הן כמובן חנויות המעצבים. אז מרגע שניתן  האות התחלנו לרוץ לכל עבר: Apple, Abercrombie ועוד רבות וטובות זכו לביקור Smileys
חזרנו לקמפוס ישר לארוחת הערב בה חיכתה לבנות היום הולדת עוד הפתעה קטנה- הפעם היו אלה המדריכים האמריקאים שהפתיעו עם עוגה ונרות בזמן שכל חדר האוכל הצטרף בשירת Happy birthday.

את המשך הערב העברנו על הדשא בחוץ עם החברים שלנו מהקבוצות האחרות. היה לנו כל כך נחמד ומצחיק שלא רצינו ללכת לישון והמדריכים האמריקאים היו צריכים להציק לנו כדי שנכנס לחדרים.

את הבוקר היום התחלנו כרגיל בחדר האוכל ומשם המשכנו לכיתות הלימוד. לאחר שיחה שהייתה לנו עם אחראית הלימודים, בה הבהרנו לה שבישראל לומדים קצת יותר בקצב, המורים נכנסו להילוך גבוהה ועכשיו אנחנו לומדים קצת יותר.
הגיע זמן ארוחת הצהריים ופה אנחנו רוצות לספר לכם משהו על האווירה בחדר האוכל- לאחר שתכניות החדשות והאקטואליה נחסמו בטלוויזיות שבחדר האוכל, הילדים שלנו עסוקים יותר האחד בשני ובחבריהם החדשים מהמדינות האחרות. כבר יומיים שהילדים עסוקים בחיבור שולחנות כדי שנשב כולנו יחד בארוחות (להזכירכם- 28 אנשים. ממש שולחן סדר פסח קטן) ולפעמים מצטרפים אלינו חברים ממדינות אחרות. האווירה סביב השולחן תמיד מלאת אנרגיות וצחוק ואנחנו ממש מרכז העיניינים. כולם מפרגנים לנו על כך.

לאחר ארוחת הצהריים שמנו פעמינו לעבר תחנת הרכבת לעוד סיור בעיר הגדולה ניו-יורק. קצב ההליכה שלנו איטי משל קבוצות אחרות בגלל השיחות המעניינות שאנחנו מנהלים תוך כדי הליכה  Smileys אבל למדנו שמשפט הקסם הוא: "חברה אתם יכולים ללכת בקצב שלכם רק קחו בחשבון שזה הזמן הסתובבות שלכם בניו-יורק" והופ- הקצב מתגבר Smileys
היום ביקרנו במרכז רוקפלר, שהוא מרכז עסקים בעיר. בראש אחד ממגדליו ממוקם Top of the rock - שהוא אתר תצפית ממנו ניתן להשקיף על כל מנהטן. העליה לתצפית היא במעלית מיוחדת שבזמן העליה מוצג סרט מגניב על
התקרה.
בזמן שהסתובבנו למעלה והתפעלנו מהנוף ומהמבנים העצומים חיכתה לנו הפתעה- באמצע המקום עמדו להם חתן, כלה וכומר ונערך טקס חתונה. כל הקהל עמד סביבם ומחא כפיים והכלה מצידה הייתה נרגשת ודמעה.

סיימנו את הסיור וקיבלנו זמן חופשי להתרוצץ בין החנויות ולספוג את אוירת מנהטן.
חזרנו למרכז עייפים, מרוצים ורעבים, ישר לארוחת הערב ומיד בסופה התפזרנו ברחבי הקמפוס לפעילויות שונות עם חברינו.
עומר מאיר רדף אחרינו עם המצלמה החדשה שלו ועשה לנו בוק משעשע במיוחד, נדים ביקש שמישהו יבוא להתאמן
איתו בטניס וחצי קבוצה רבה כדי להיות האחד, חלק מהבנות התאספו בחדר של יובל ועמית לערב בנות והשאר הכירו טוב יותר את הקבוצות החדשות בקמפוס.