ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 14.7.2014 - שלושה שבועות

הורים יקרים שלנוSmileys
איזה יום שבת מושלם היה לנו!!!!!!!!!!!! Smileys
התחלנו את היום בארוחת בוקר מפנקת שכללה בין היתר פנקייקים ווופל בלגי- טעים טעים
אחרי ארוחת הבוקר, העמסנו בתיקים את ארוחת הצהריים ויצאנו לדרך- התחנה הראשונה- המעבורת שתיקח אותנו לפסל החירות. התור היה כל כך ארוך והבידוק הביטחוני כל כך קפדני שהרגשנו כאילו אנחנו בשדה התעופה Smileys

כשסוף סוף עלינו למעבורת רצנו לקומה העליונה, שהיא פתוחה, והתפעלנו מהנוף. בזמן שבכריזה הסבירו לנו על פסל החירות ועל הנוף ממנהטן, אנחנו הצטלמנו ועשינו הרבה רעש כך שאף אחד לא יכל לפספס אותנו.

הגענו לאי בו נמצא פסל החירות, והלכנו לראות אותו מקרוב- וואוו הפסל ענק ומרשים. ויתרנו על הטיפוס לטובת
צילומים של הנוף וסלפי עם הפסל, שתיית הלימונדה הכי טובה בעולם, נשנושים וצחוקים. כשסיימנו עלינו חזרה על המעבורת כשלחלקנו על הראש כתר של פסל החירות והמשכנו לאליס איילנד. אליס איילנד הוא אי מלאכותי הנמצא בנמל ניו-יורק אשר שימש בעבר מרכז של מחלקת ההגירה של ארה"ב ודרכו עברו מהגרים רבים שהגיעו לארה"ב.
משם המעבורת המשיכה חזרה למנהטן. כשירדנו מהמעבורת ראינו הופעה של רקדני רחוב מדהימים  Smileysוהתחלנו ללכת לאורך שדרות ברודווי, הצטלמנו עם השור המפורסם של וול-סטריט, התפעלנו מהבניינים העצומים ומהרחובות הארוכים עד שהגענו לאנדרטה לזכר נפילת בנייני התאומים, אשר הוקמה בשנת 2006  במקום בו עמדו בנייני התאומים.

האנדרטה בנויה משני חללים רבועים המסמלים את הריק שהותירו אחריהם. בתחתית ישנן ברכות ענק שאליהן נשפכים מפלי מים ועל דפנות הברונזה חרוטים שמות 2,975 הניספים, מתוכם ארבעה ישראלים.
בצד השני של הרחוב ישנה אנדרטה לזכר אנשי כוחות ההצלה (משטרה, מכבי אש ופרמדיקים) אשר נהרגו בזמן נסיונות החילוץ.

אחרי שהתרשמנו מהאנדרטות הסתובבנו קצת באזור ולאחר מכן חזרנו חזרה לקמפוס, שם אכלנו ארוחת ערב טעימה ולאחריה עברנו חוויה חדשה לרובנו- כביסה Smileys

עכשיו אנחנו יושבים ברחבי הקמפוס. חלקנו שומעים מוזיקה יחד, חלקנו רואים סרט וחלקנו משחקים כדורגל. כולנו בעיקר מאוד עייפים.

מחר יש לנו מנוחה בבוקר ובצהרים נצא לעוד טיול, עליו תשמעו מחר.
שיהיה לכם שבוע טוב ושקט
הדס, ענת והילדים Smileys

נ.ב
בעקבות המצב הקשה בארץ הילדים שלנו היו צמודים כל הזמן לטלפונים ולמסכי הטלויזיה.
כדי לנתק אותם מזה קצת ביקשנו מהאחראים בקמפוס לכבות את ערוצי החדשות ומעכשיו יהיו במסכים ערוצי ספורט ובידור.