ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 14.7.2014 - שלושה שבועות

יום 5 בניו יורק!!

שבת שלום הורים יקרים שלנו!!Smileys

מה שלומכם?
כי אצלנו מעולה!!

היום קמנו לארוחת בוקר כרגיל, ולאחר מכן הלכנו לשיעור. חלקנו אפילו מתחילים להרגיש שיפור באנגלית!
המורים מעבירים את השיעור בצורה מעניינת, ומלמדים אותנו בדרכים מעניינות- עם משחקים ושירים שגורמים לנו יותר להתחבר לצד ה"לימודי".

לאחר השיעורים הלכנו לאכול ארוחת צהריים- שכללה פסטה טעימה, ירקות ופיצה!!
יש פה גם סלט בהרכבה, וחלקנו כבר מרכיבים סלט שלא היה מבייש את ארומה..Smileys

אחרי הארוחה הלכנו להתארגן לקראת הטיול בניו יורק!!!
יצאנו מהמרכז ונסענו אל ניו יורק ברכבת התחתית (בהתחלה קצת חששנו מהרכבת, אבל אחרי שלושה ימים פה- אנחנו כבר ניו-יורקרים מן המניין), Smileys
הלכנו לאורך הרחובות (ועצרנו כל רגע להצטלם- אחרי הכול- עדיין תיירים)
ואז הגענו למוזיאון המטרופוליטן!!
זהו מוזיאון המציג אומנות- פסלים מהתקופה הפרעונית, ציורים מהתקופה הרנסאנסית ועוד..
היה לנו זמן להסתובב במוזיאון, לצלם תמונות, להתרשם מיצירות.. אך המוזיאון ע-נ-ק ולצערנו לא הספקנו לעשות את כולו!.. בכל זאת- עדיין היה כיף ומעניין!Smileys

לאחר מכן, במרחק הליכה קצר, הגענו לסנטרל פארק! הפארק הענק מכיל אגמים ומדשאות ענקיות, ומסלולי הליכה וריצה רחבים להולכי רגל ולאנשים שעושים ג'וגינג.
קנינו גלידה אמריקאית אמיתית וטעימה, וישבנו בפארק, שיחקנו וצחקנו מלא, וכמובן שהצטלמנו ללא סוף!

חזרנו למרכז במהירות והפעם התיישבנו בקבוצה בנפרד משאר הקבוצות, הפעם למטרה מיוחדת- חיברנו מלא שולחנות ביחד ועשינו קבלת שבת!
עומר שלנו עשה את הקידוש, וכמה חברים מארצות אחרות הצטרפו והסתכלו עלינו במבט מסוקרן ביותר!
שתינו מהיין ואכלנו חלות שבית חב"ד המקומי דאג להביא במיוחד בשבילנו!!
ישבנו לאכול וצחקנו מלא, העברנו חוויות מהיום ומיהרנו ללכת להתארגן, כי היום בערב חלק מחברים מהקבוצות האחרות עוזבים, ולכן היה לכבודם טקס סיום ולאחר מכן--
מסיבה אל תוך הלילה!
הדי ג'יי דאג שנרקוד על הרחבה, והיה ממש כיף! Smileys
הבנות שלנו הראו לכולם שהישראליות הן הבנות הכי יפות,  והבנים שלנו... טוב, הם צריכים לעבוד על יכולות הריקוד שלהם.. (נבקש מהבנות להעביר להם שיעורים)

אחרי זה ישבנו בלובי של בניין המגורים עד השעה שבה היינו צריכים לעלות לחדרים וללכת לישון..

מחר- אנו נצא לטיול בניו יורק למשך יום שלם- בו נהיה באנדרטת ההנצחה לאסון התאומים, ובמעבורת נראה את פסל החירות, ואת Ellis islands
נעדכן אתכם בהמשך איך היה!!
אוהבים המון המון!! ושולחים יםםםם נשיקות!