קינגסווד 9.7.2014

עוד יום גדוש בחוויות וכייף הסתיים לו

שלום הורים יקרים!
עוד יום גדוש בחוויות וכייף הסתיים לו.
כרגע כולם הלכו לישון, הגענו לפני רבע שעה לקינגסווד (בשעה 1:00 בלילה).
לכן אעלה את התמונות מהיום רק מחר בבוקר..

היום בבוקר עברנו פעילויות מהנות מאוד.

בחלק הראשון של הפעילויות הבנות היו בפעילות בלונים. טום נאלץ להצטרף לפעילות זו לראשונה במקום פעילות ספורט בשל הפציעה הקלה באצבע.
שאר הבנים היו בפעילות רוגבי!

בחלק השני של הפעילויות הבנות עיצבו עוגות עם סוכריות ודברים מתוקים נוספים, והבנים שיחקו כדורגל.

לאחר פעילויות בבוקר נכנסנו ראשונים לארוחת הצהריים. הארוחה הטעימה כללה פסטה עם כדורי בשר, לחם זיתים, ירקות ולקינוח- עוגות טעימות מאוד!

מייד לאחר ארוחת הצהריים עלינו על האוטובוס שלקח אותנו ללונדון.
היום הייתה פחות תנועה ביחס לימים הקודמים, ואף הקדמנו לתור שלנו במדאם טוסו :)
בילינו במוזיאון מדאם טוסו במשך שעה וחצי. טום הצטלם עם כוכבי כדורגל והביטלס, פולינה וליאל צילמו את ג׳סטין ביבר, ומידת הצטלמה עם הלהקה האהובה עליה- וואן דיירקשן.

לאחר מכן נסענו בפעם הראשונה ברכבת התחתית של לונדון! זו הייתה חוויה מהנה לרוב הילדים, במיוחד לבר וגאיה!

עברנו עשר תחנות ברכבת התחתית, ואז הגענו לתחנה הכי קרובה לLyceum - התיאטרון בו צפינו במחזמר ״מלך האריות״!

המחזמר היה מרהיב, צבעוני, מושקע, עם שירים יפים לאורכו, תלבושות מהממות, ותפאורה מדהימה!

מחר הולך להיות לנו יום מלא בפעילויות מהנות, שיעורי אנגלית, ובערב- מסיבת דיסקו!!