לידינגטון 21.7.2014

חוזרים ללונדון!!!

שלום שלום!!

מה העניינים?

לנו היה יום כיפי במיוחד אתמול!!

התחלנו בדבר הכיפי מכולם - מבחן! Smileys אתמול הילדים עשו מבחן יציאה! כן כן... יציאה... אנחנו כבר ממש לקראת הסוף....  איזה עצוב.... :(
מבחן היציאה מאוד דומה למבחן הכניסה שהם עשו ביום הראשון שלהם כאן, והמטרה שלו היא לראות אם חלה איזושהי התקדמות או השתפרות באנגלית שלהם...

מיד לאחר מכן עלינו על האוטובוס לכיוון לונדון! איזה כיףףףףףף Smileys
התחלנו במדאם טוסו, מוזיאון השעווה המפורסם. בילינו שם כמה שעות טובות! היו שם מלאאא דמויות של אנשים מפורסמים מכל התחומים- שעשויות כולן משעווה. לא יאומן! זה נראה ממש ממש אמיתי! ומי לא היה שם... מוזיקאים,  שחקני קולנוע, ספורטאים, מדענים, פוליטיקאים ואנשי רוח... ומסתבר שיש במוזיאון עוד הרבה דברים חוץ מהדמויות האלו... היינו במתקן שלקח אותנו למסע בזמן לאורך שנותיה של לונדון במשך מאוד שנים... היה מקסים! והיינו במסלול אימה ממש מפפחיד, ולבסוף- סרט 4 מימד על גיבורי על... זה היה קורע מצחוק! בקיצור- מדאם טוסו- חוויה מעולה!! Smileys

כשיצאנו משם, קנינו ארוחת ערב במקדונלדס ואכלנו כולם ביחד בהייד פארק.

ולבסוף, הדובדבן שבקצפת, מחזמר!!!Smileysהגענו לתיאטרון יפייפה במרכז העיר, ונכנסו לראות את המחזמר "wicked". זהו מחזמר מאוד מצליח שרץ כבר שנים על הבמות, והוא מספר את הסיפור של הקוסם מארץ עוץ אבל מנקודת המבט של המכשפה מהמזרח. הוא מספר את תולדות חייה ואיך הסיפור נראה אחרת מנקודת המבט שלה- כשבעצם היא הטובה בסיפור, והקוסם מארץ עוץ הוא רע. זה היה סיפור מאוד מעניין ורעיון ממש מגניב להצגה, הביצוע היה פשוט מעולה! התפאורה הייתה מרהיבה, השחקנים מעולים- הצגה ברמה שלא נראית בארץ. באמת חוויה מיוחדת במינה.

חזרנו די מאוחר למרכז, ולכן הילדים הורשו להישאר לישון עד מאוחר...