לידינגטון 21.7.2014

לונדון כן מחכה לי!!!

Hello there!!!

מה שלום כולם?
 סוף סוף הגענו ללונדון המדהימה!!! איזו התרגשות... איזו עיר... איזה כיף היה!!! Smileys
 התחלנו את הבוקר בשיט מקסים על נהר התמזה. מכל עבר בניינים מרהיבים ומיוחדים, ונוף מקסים לאן שלא מסתכלים...Smileys
 לאחר מכן התהלכנו קצת בתוך העיר עד שהגענו אל הדובדבן שבקצפת- ה-London eye! זאת הייתה חוויה ממש מרגשת. זכינו לראות את כל העיר הנפלאה הזאת ממעוף הציפור- ראינו את ארמון בקינגהאם, את הביג בן ובניין הפרלמנט, את כנסיית ווסטמינסטר ועוד רבים וטובים...

בין השאר ראינו מלמעלה גם את ההפגנות הפרו-פלסטיניות שמתקיימות באותו איזור, ולכן נמנענו מלהגיע לשם... בטיחות לפני הכל! הילדים חוו מה זה להיות ישראלים בחו"ל, ובמיוחד בתקופה כזאת... היה להם קצת עצוב לראות מה חושבים עלינו, אבל זה היה פשוט מדהים לראות את הגאווה בעיניים שלהם- ברגע שהגענו לאוטובוס והיה אפשר לשיר ולצעוק הם שרו שירי עידוד לארץ ישראל והיו מאוד גאים במקום שממנו הם באים, לא משנה כמה זה יכול להיות קשה... יש לכם ילדים פשוט נהדרים! Smileys

אחרי הלונדון איי הצטיידנו בקניות ומזכרות, המשכנו להסתובב קצת בעיר עד שהגענו למסעדה לארוחת ערב. אכלנו פיצות ופסטות וגלידה והיה פשוט אדיר וממש ממש טעים!Smileys  וזהו...

עכשיו הולכים לישון, עייפים ומאוד מאוד מרוצים!