מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

פולמר גריינג′ 20.7.2014

!!!10!!!

אז היום העשירי!

למרות נפילת מתי קלה וקצת עייפות נגררת, קצת חולי ( מאחלים לעדן קסם רולבין המהממת החלמה זריזה) אנחנו משתדלים להישאר עם חיוך וליהנות. הנושא שעסקנו בו היום בשיעורים הוא אופנה ולמדנו כמה וכמה מילים חדשות סופי ושרון (הילדה החדשה מגרמניה) הן רשמית החברות הכי טובות, ולכל מקום הולכות יחד! כיף לראות איך חברויות חדשות נרקמות פה כל יום. 

כרגיל, אחרי ארוחת הצהריים התחלקנו לפעילויות. הבנים הספורטיביים שלנו הלכו לשחק כדורסל באולם מגניב ממש. יואב לא הפסיק לקלוע סלים ואז גילינו שהוא  בכלל בחוג כדורסל ולא טניס! גם האחרים היו לא רעים בכלל:-) הבנות בזמן הזה יצרו ציור ענקי של 100 שברים שהן אוהבות. משימה לא פשוטה אבל מעוררת מחשבה והתוצאות יפיפיות! 

גם רואי יצרה דבר מקסים: מילון של כל השפות שיש במקום. יפנית, ארמנית, רוסית, ספרדית, צרפתית, אנגלית, גרמנית, עברית. יצא כ"כ מרגש ויפה!!! בערב, לסיום שיחקנו את המשחק המטורף-Big chief. כל המדריכים התחפשו לחיות והיינו צריכים למצוא אותם, בסדר הנכון, לכלוא אותם, לענות קצת ואז להוציא מהם מידע. כולם בחיים ואפילו נהיננו מלא★

מחר יוצאים לעוד טיול...איזה כיף!!!
לילה טוב;-)
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה