רויאל סקול 13.7.2014

היום ה-7 טיול לקייברידג'

שלום לכולם מאנגליה הגשומה

היום יצאנו ליום טיול המלא הראשון שלנו (מתוך הרבה) לעיר היפה והעתיקה קיימברידג'.
כבר מהאוטובוס הבחנו בקבוצות רבות של בני נוער ותיירים רבים שגדשו את העיר. עם הירידה התחלנו את הסיור שלנו העיק העתיקה והאתר הראשון שראינו היה "קינגס קולג", הקולג' של המלכים – שם נאמר לנו למדו בני המלוכה לאורך השנים. אכן בניין מרשים מאוד, ביקרנו בקתדרלה העצומה של הקולג' ובגנים המוריקים.Smileys
לשמחתנו יצא לנו לחוות טוב יותר את החוויה האנגלית, כי היום היה טקס קבלת תארים בקולג' ככה שזכינו לראות את הבוגרים עוברים בחוץ עם הגלימות המהודרות שלהם.

משם המשכנו לסייר ברחובות היפים של העיר. לאחר הסיור היה לנו זמן חופשי לתור בעצמנו את החנויות והשווקים של העיר, ויש הרבה....Smileys
חלקנו (מי שרצה) עשה שייט מרגיע על הנהר שחוצה את העיר, באמצעות גונדולות שהאדם שמשיט אותה דוחף מוט ארוך לקרקעית הנהר לקדמה. השייט עצמו עובר לאורך מבנים מרשימים ומתחת לגשרים עתיקים, חוויה כיפית.Smileys

מזג האוויר היה באופן מפתיע מעולה, אחרי לילה גשום דווקא השמש זרחה במהלך היום, נקווה שיהיה כך גם מחר.

חזרנו עייפים אך מרוצים למרכז הישר לארוחת הערב ואחרי מקלחת להמשך הפעילות של הערב,
מחר מצפה לנו יום ארוך עם נסיעה לפארק שעשועים מטורף, שם נבלה מס' שעות, בטוח שנחזור עם מלא חוויות וסיפורים Smileys