קיימברידג′ קלייר קולג' 13.7.2014 - שבועיים

יום רביעי-באולינג

שלום לכולם ולילה טוב,

אז עוד יום נגמר בקיימברידג, את היום התחלנו כמובן בארוחת בוקר ,לאחר מכן חלקנו הלכנו לכיתות הלימוד , כחלק מהשיעור הלכנו לסיפרייה העירונית לחפש ספרים מעניינים ואחכ לכתוב עליהם סיכום קצר.
חלק מהילדים הלכו לפעילויות שונות, כמו ספורט,  ציור, וחיפוש אחר האוצר!

אכלנו צהריים, היום. סוף סוף היה אוכל מוכר ייותר, פסטה ברוטב בולונוז אז כמובן שכל הילדים שמחו, ואז מי שרצה יכל לצאת להסתובב בעיר. כמובן שמרבית הילדים יצאו, שתתו בסטארבקס , אכלנו מקדונלדס וקנו דונאט בסופר.

אחרי ארוחת הצהריים, התארגנו כל הקבוצה של הישראליים לבאולינג.
לקחנו אוטובוס קומותיים, כמובן שכולנו עלינו לקומה השנייה כפי שאתם יכולים לראות בתמונות, הנהג ושאר הנוסעים היו בהלם..כנראה זו פעם ראשונה שהם רואים 40 ילדים עולים על האוטובוס..בייחוד ישראליים שקצת קשה להם לשמור על שקט כשהם מתלהבים... :)

בבאולינג היה ממש כיף! לכל ילד היו 2 משחקים, התחלקנו לקבוצות של 6 ,ושיחקנו במשך הרבה זמן!
אחרי המשחקים,  נהיינו רעבים ולפני שנסענו חזרה למרכז לארוחת ערב חלק מהילדים קנו פיצה ואכלו, חלקם ניצלו את הזמן לשחק במשחקי וידאו שהיו בבאולינג!

כמובן שלא שכחנו לחגוג לנוגה החמודה יום הולדת, בבוקר הפתענו אותה עם בלונים וברכות, בבאולינג הבאנו לה עוגה מדהימההה עם נרות וגם המרכז הכין לה הפתעה והכין לה שלט על לוח המודעות

עכשיו כולנו בקריוקי ותצוגת אופנה, כמובן שהקבוצה שלנו עושה הכי הרבה שמח ושרה כמעט כל הזמו...