קיימברידג′ קלייר קולג' 13.7.2014 - שבועיים

היום השני

שלום לכולם,

היום הראשון נגמר, כל הילדים הלכו לישון..יותר נכון נמרחו במיטות שלהם מרוב עייפות והתעוררו היום לבוקר חדש

את הבוקר התחלנו כמובן בארוחת בוקר שכללה קורנפלקס עם חלב, קוראסונים, טוסטים עם חמאה וכל מיני ריבות וכמובן קפה ותה למי שרוצה..

לאחר מכן היה לילדים זמן התארגנות ולאחר מכן הם הלכו להירשם ולהיקלט לכיתות הלימוד.
לאחר הקליטה יצאנו כולנו לסיור בעיר ימברידג, זוהי עיר ממש מיוחדת במינה . זו בעצם עיר שכולה אוניברסיטה אחת גדולה כשבתוכה יש 41 קולגים קטנים.  כשכל קולג הוא בעצם מגמה שונה...קולג למדעים, אומנות וכו... אם בארץ בכל אוניברסיטה המגמה זה בניין , פה בקיימברידג כל מגמה גדולה פי -
2 מאוניברסיטת תל אביב כולה ...

עוד למדנו בסיור על אתרים שונים שיש בעיר, למשל ראינו את העץ שניוטון ישב תחתיו כשנפל עליו התפוח... כנסיה שבנויה בצורה עגולה  כי פעם האמינו שהשדים מסתתרים בפינות.,ולכן אם  יבנו כנסייה ללא פינות לא יסתתרו בה שדים..

לאחר הסיור, הגענו חזרה לקמפוס לפעילויות שונות. חלק מהילדים בחרו להשתתף בפעילות של הכנת סרטים וחלקם הגדול בחר ללכת לפעילויות  ספורט בפארק, למשל כדורגל, כדור נוצה,פרייזבי ועוד.. כך הייתה הזדמנות טובה לילדים להתחבר עם ילדים מכל העולם.
אחר כך, הלכנו לארוחת ערב ולהתארגן למסיבת ברוכים הבאים.
כמובן שכל הילדים התלבשו חגיגי והבנות הישראליות נתנו איחור אופנתי.
כולם ממש נהנו ולא הפסיקו לרקוד,

מחר מצפה לנו יום עמוס שבו הילדים יתחילו את שיעורי האנגלית ויכנסו לכיתות החדשות. כמובן שנדווח לכם על הכל.