מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג′ קלייר קולג' 29.6.2014 - שבועיים

יום עשירי בקמברידג' 2014- לימודים, פעילויות, יום הולדת ו.. שופינג :)

היי לכולם!

 

אז קודם כל אנחנו מקווים שכולם בטוחים ומוגנים, אנחנו מעודכנים במה שקורה בארץ ונורא מוזר לנו להיות ככה בין לבין.. מצד אחד לשמוע על ההפצצות והאזעקות ומצד שני להמשיך פה את שגרת היומיום.

אבל אין כל כך ברירה וצריך להמשיך.. אבל תדעו שאנחנו איתכם ועם כל מדינת ישראל!

 

ובמעבר חד נספר כרגיל מה עבר עלינו היום כדי להוציא אתכם קצת מהשגרה ולהראות שפה הכל נהדר :)

והאמת שהיום התרגשנו מאוד בגלל הפעילות שלנו בצהריים.. בטח אתם שואלים מה?

אז לא לצחוק עלינו.. אבל היום הלכנו לפרימרק! וההתרגשות הייתה בשיאה

מה זה פרימרק?? אז למי שלא מכיר, זו רשת חנויות ענק של בגדים ואביזרי אופנה עם מחירים מאוד זולים ומגוון פשוט עצום.. או בקיצור- גן עדן (בעיקר לבנות)!

 

אז היום אחרי השיעורים והפעילויות של הבוקר שהיו עם הקבוצות החדשות, הלכנו מהר לארוחת צהריים כדי להיות ראשונים בתור וצ'יק צ'ק התאספנו ביחד כדי להתחיל את "המסע".

מרכז הקניות שבו פרימרק נמצאת הוא קצת רחוק יותר, אז הייתה לנו קצת הליכה אבל זה לא נורא, מאוד נחמד ללכת כאן בקמברידג' :) וכל פעם אנחנו מקבלים עוד רחוב ועוד מקום שלא ראינו קודם.. בדרך גם עברנו בפארק מדהים כרגיל ואחרי שחצינו אותנו הגענו למרכז הקניות והיינו פשוט המומים! כמה עוד חנויות וכמה מעט זמן..Smileys

 

אז אחרי שנועה הדגישה את הנהלים ומתי צריך לחזור, הרגשנו כמו בהזנקה של המרוץ למיליון ויצאנו לדרך! כי הזמן היה קצר והמלאכה מרובה.. כמעט כולנו רצנו לפרימרק ועברנו שם בין מחלקות שלמות ואינספור קולבים ובגדים המתפרשים על פני שלוש קומות ענקיות! ואחרי שחרשנו על החנות, חיכינו קצת בתור לתאי ההלבשה ובתור לקופות, יצאנו כולם עם שקיות ענקיות מפוצצות בבגדים, תיקים, נעליים ומה לא Smileys בקיצור, טירוף!

אז מלאי אדרנלין ואחרי שנועה נתנה עוד קצת זמן לקנות אוכל ושטויות, חזרנו לקולג' להמשך של הלו"ז בלימודים או פעילויות.

 

אבל מה פתאום קרה לקראת ארוחת הערב? כיאה לאנגליה, לפתע השמש נעלמה והתחיל גשם!

אז מה עושים? הולכים בכל זאת! ככה זה כאן, לא מתרגשים מקצת גשם.. אז ברומא התנהג כרומאי ובאנגליה כאנגלי ואנחנו הלכנו לחדר האוכל עם מטריות וסווצ'רים.. הזוי לחשוב שבארץ חם ולח!

 

אז התייבשנו קצת, אכלנו וצחקנו וכשחזרנו נשאר עוד דבר אחד לעשות..

לחגוג לגיל יום הולדת! היום הוא בן 15 והשמחה רבה :)

אז בזמן שקורן העסיק אותו בחדר אנחנו סידרנו לנו הפתעה עם עוגה, נרות וברכות שכתבנו לו. כשזה היה מוכן קראנו לו "לשיחת סיכום" ואז הוא גילה שזו בעצם חגיגה לכבודוSmileys שרנו, חגגנו, גיל כיבה את הנרות והביע משאלה, הרמנו אותו על הכיסא ואכלנו עוגה נהדרת Smileys

 

וזהו, עוד יום הגיע לסיומו! בילינו קצת בחדרים אחד של השני (כי בחוץ שוב נהיה גשום!) וב22:00 הלכנו לחדרים ששלנו לכיבוי אורות- טוב לא בדיוק בעשר, אבל אחרי שנועה עברה בחדרים לא הייתה ברירה..

 

ועכשיו לילה טוב וחלומות פז Smileys מחר נוסעים למוזיקל בלונדון!

 

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה