ברייטון 14.7.2014

יומן מסע היום האחרון

שלום לכוווולםםם!

זהו, קמנו ליום שלם אחרון בברייטון הקסומה.Smileys
אם לומר את האמת, התעוררנו עם mixed feelings... הרבה ילדים עזבו היום, ולכן כיוונו שעון למוקדם מוקדם- בבוקר כדי להיפרד מהם. Smileys
לא נרחיב, אבל היו דמעות, חיבוקים והרבה תמונותSmileys.
לא תאמינו התחברנו בשבועיים האלה!Smileys
לילדים מהעולם, לצוות האנגלי, וכמובן, גם בינינו. בנוסף, אנחנו כבר התחלנו לארוז את המזוודות ומרגישים כמה מוזר זה יהיה לעזוב מחר מקום שהפך לבית.

אז לקחנו לעצמנו אחה״צ חיובי Smileys והלכנו לבקר במקום חדש בברייטון- The Lanes
מדובר ברובע הכי ״תל אביבי״ של ברייטון. גלריות, חנויות פרטיות של אספנים, תקליטים, מוצרי יד שניה, גראפיטי והרבה ״וייב״ טוב.

לאחר ארוחת הערב לקחנו את הזמן- ניגנו בגיטרה, שיחקנו כדורעף והכרנו קבוצה חדשה של ילדים מגרמניה... (רק שלא ניקשר אליהם יותר מידי ושוב נאלץ להיפרד ולבכות:))) )
בשעה שמונה וחצי, בשקיעה, יצאנו לסיבוב פרידה אחרון מהעיר. על חוף הים המרגיע והמוארSmileys של ברייטון.

זהו חברים, נשאר לנו עוד יום אחד אחרון של פרידה, טיסה ו... אולי עוד מקום קטן לבקר בו!Smileys