מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ברייטון 14.7.2014

יומן מסע- היום ה-14 - CANTERBURY!

היי לכם? מריחים משהו?

 אה, כן- את הסוף:(((Smileys SmileysSmileys


 

רצינו לספר לכם על היום המיוחד שעבר עלינו היום:סוף השבוע הגיע ואיתו עוד זמן לטיולים באנגליה.אז אחרי שסיימנו את פרק הלימודים שלנו בטקס חגיגי אתמול, יצאנו הבוקר לטיול באחת העיירות העתיקות והמקסימות של אנגליה- קנטרברי! Smileys


קנטרברי היא עיר עתיקה עם היסטוריה של אלפי שנים. היא נמצא בדרום מזרח אנגליה, במחוז קנט... קרובה יותר לצרפת מאשר לברייטון:) 


המוקד העיקרי והחשוב ביותר בעיר הוא קתדרלת קנטברי העצומה והמרשימה. היא נרשמה גם כאתר מורשת עולמי של אונסקו...
שמחנו לגלות שלטיול יצאנו איתנו שני המדריכים האהובים- ויל וג'ו!Smileys


לימדנו אותם לספור עד עשר בעברית וגם להגיד ״היוש״,״ביוש״ ו״סבבה״.בואו  נגיד שספק אם אבשלום קור יהיה מרוצה מהעניין!SmileysSmileysSmileysSmileysSmileys 

 

לאחר נסיעה של כשעתיים; הגענו לעיר היישר לקתדרלה- אי אפשר היה להתעלם מהסגנון המרשים והגותי שלה. אין ספור פסלים, ויטראז׳ים, ציורים, פסיפסים, צבעים, והמון מונומנטים דתיים. לחלקנו הכנסייה הזכירה כנסיות ישראל כמו כנסיית הקבר בירושלים או כנסיית הבשורה בנצרת. 


לאחר שסרקנו את הקתדרלה לאורכה ולרוחבה (ולגובהה), יצאנו לסרוק את העיר!בין החומות, השערים המרשימים והמבנים העתיקים יכולנו למצוא פארקים ירוקים עם פרחים צבעוניים ומפתיעים, וכמובן- המון חנויות מדליקות. 


חלקנו נכנס לחנות ה״פאונדלנד״. שם ניתן למצוא כל דבר אפשרי בפאונד אחד. חלקנו החליט לטעום את הפראפוצ׳ינו בסטארבקס המקומי וכמובן... אל תיפלו מהכסאות- ״פריימרק״! Smileys


 

 

חזרנו אחרי שעות רבות של טיול היישר לארוחת הערב ומשם- סיור ערב במזח! הפעם ראיתו את הגלגל ענק, הדוכנים והמתקנים של המזח מוארים באורות הצבעוניים והמיוחדים של הלילה..
לא שכחנו להיפרד מכל דוכני הדונאטס,הגלידות והיוגורט עם הפירות הטעימיםSmileys


ואם אנחנו כבר בעניין של פרידות; בלילה היה קצת עצוב להיפרד מחברים שעוזבים מחר. מחר (יום ראשון ) אנחנו יכולים לקום קצת מאוחר אבל חלקנו רוצים לקום מוקדם ולהמשיך להיפרד.

SmileysSmileysSmileys 

 

אז אם אתם ממש ממש מתגעגעים אלינו (חסר לכם שלא!) אנחנו תכף חוזרים לתת לכם חיבוק ענננק.

 

שימו לב שהטיסה שלנו, LY314 יוצאת מלוטון ב28/7 בשעה 23:30
 ( בזמן ישראל זה בעצם יום אחרי 29/7, שעה 1:30 בלילה)
ואנחנו אמורים לנחות בנתב"ג בשעה 6:30,זמן ישראל. נכון לרגע זה אין שינויים או עיכובים, אך אנא התעדכנו טרם יציאתכם לשדה. אנחנו לא רוצים שתחכו הרבהSmileys
 
נשיקות וחיבוקים,
יואב, מאיה והילדים המדהימיםםםם!
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה