ברייטון 14.7.2014

יומן מסע ה12- מאדאם טוסו ומלך האריות

HELLO EVERYBODY!  SmileysSmileysSmileys

אנחנו כותבים לכם אחרי מסע תרבותי ומוזיקאלי בעיר הגדולה לונדון.

קמנו בבוקר והתלבשנו במיטב הקולקציה הברייטונית העכשיווית ויצאנו ללימודים.
קצת הופתענו לגלות שיש לנו מבחןSmileys

אבל מהר מאוד התעשתנו וסיימנו אותו כמו גדולים. המבחן נועד להעריך את שיפור האנגלית שלנו בשבוע וחצי האחרון.
אנחנו רוצים לגלות לכם סוד- אמנם שיפרנו את האנגלית בזכות השיעורים, אבל ממש ממש לא רק בזכותם. אלא גם בזכות הפעילויות המשותפות עם שאר הילדים, וכמובן... קצת ריכולים :)))
מיד לאחר ארוחת הצהרים התייצבנו ועלינו לאוטובוס (ממוזגגגגג בטירוףSmileys) והתחלנו בנסיעה לעיר הגדולה והלונדונית.

היעד הראשון שלנו היה מוזיאון השעווה המפורסם- ״מאדאם טוסו״... אחחח ולא תאמינו מי עוד ביקר שם חוץ מאיתנו:
שחקנים כגון מאט דיימון, ג׳ים קרי ובראד פיט, מוזיקאים כמו בוב מארלי,הביטלס וכמובן... ג'סטין ביבר!! OMG !
אובמה ומרקל היו שם, ואפילו המלכה אליזבת השניה!!! טוב, המוזיאון ממש קרוב למשכנה...
לא הייתה לנו שום בעיה להצטלם איתם סלפי והמשכנו בסיורנו במוזיאון.

לפתע הגענו למרתף מפחיד במיוחד, אולי בטעות? בכל אופן, זה היה מבוך אימה מפחיד במיוחד, עם שחקנים אמיתיים שהפילו לנו את הלב לתחתונים החדשים שקנינו ב״פריימארק״. אמאאאאאלהSmileys

משם עלינו על מונית שלקחה אותנו לסיור בהיסטוריה המרשימה של לונדון.
לא סיימנו את הביקור שלנו במוזיאון לפני שנכנסנו לסרט 4D! גיבורי על!
פגשנו פנים אל פנים את גיבורי העל שאנחנו אוהבים.  ספיידרמן, קפטן אמריקה, הענק הירוק ועוד ועוד. עזרנו להם להציל את לונדון ואת ארמון בקינגהם מאסון...

יצאנו מסוחררים (ורעבים) מהמוזיאון והמשכנו אל התיאטרון הנמצא בסמוך למתחם ה Covent garden. זה מתחם פתוח של בתי קפה, חנויות והופעות רחוב.
ישבנו ברחבה וסעדנו את ארוחת הצהריים שלנו.

אחרי מנוחה (שהיינו זקוקים לה) נכנסנו לתיאטרון המרשים והמדהים Lyceum
היישר למחזמר ״מלך האריות״.Smileys
קצת קשה לתאר את המחזה (תרתי משמע) המדהים שהיה שם. אבל מדובר במופע מרהיב ביותר, שגם אלה שצפו במבחר גדול של מחזות זמר לא יכלו יכלו להישאר אדישים.
תלבושות, זמרים, נגנים ושחקנים מהשורה הראשונה, צבעים מרהיבים, תאורה מיוחדת וכמובן המון נוסטלגיה של שירים מוכרים לצד שירים חדשים שלא הכרנו מהסרט.

סיימנו את המחזה בשעה 22:00 והגענו לברייטון אחרי חצות...

חזרנו ממש עייפים, אך גם ממש מאושרים ומעושרים בחוויות!