ברייטון 14.7.2014

שבוע חדש בברייטון!

והיום- שובל ועדן מדווחות מהשטח:

היוש לכולמוש !! Smileys

רצינו לספר לכם איך היה לנו היום בלונדון..

אזז הכל התחיל ברבע לשמונה בבוקר קריר מהרגיל שהלכנו לאכול ארוחת בוקר (מוקדם מהרגיל) ואז הלכנו לאוטובוסים- שעתיים נסיעה

הגענו ללונדון המהממת והעמוסה וישר הלכנו לשוט בסירה, מגריניץ׳, עם כל הקבוצות מכל העולם, מבתי ספר אחרים (פגשנו עוד ישראלים ) ועוד כמה תיירים ;)

בשייט ראינו את הגשר המפורסם של לונדון (גשר מצודת לונדון) ועוד כמה בדרך.. ראינו את המגדל הכי גבוה באירופה !!! מדובר בבניין חדש שקוראים לו ״בניין שארד״ שגובהו פי 2 ממגדלי עזריאלי.. ראינו את לונדון איי ואת הביג בן

כשירדנו מהסירה מזג האוויר התחיל להתחמם יותר והלכנו אל הלונדון איי !! עלינו על הגלגל הענק וראינו את כל לונדון.

כשירדנו מזג האויר הפך להיות טרופי (היה ממש חם וירד קצת גשם)

המשכנו לכיוון בקינגהם פאלאס ובדרך עברנו בפארק יפייפה עם אגם, מזרקה ואפילו ראינו שקנאים, השייכים באופן רשמי למלכה !

המשכנו לכיוון הארמון, הדגל היה מורם זה אומר שהמלכה או אחד ממשפחת המלוכה היה בפנים..

בגלל שהיה כל כך חם עשינו עצירה קטנה קנינו גלידה, וופל בלגי עם שוקולד נוטלה  וכמובן מים בשביל שלא נתייבש....

כשחזרנו לקבוצה ראינו סנאי קטן וחמוד משחק בדשא

לאחר מכן, הלכנו בחום הלוהט לכיכר טרפלגר - הצטלמנו קצת והמשכנו לפידקילי סקוור העמוסה והיפה.

נתנו לנו שעה וחצי של זמן חופשי בשביל לקנות קצת דברים. אז לא פיספסנו רגע וישר הלכנו ל- m&m's world, סטארבקס, חנויות תיירים וגם כמובן הפסקת אוכל קצרה .. ואפילו שם פגשנו קצת ישראלים !

אמנם שמענו שמתקיימות הפגנות בעיר, אבל היה בסדר גמור. אז הורים, לא לדאוג הכל בסדר :) we are safe and sound

אחרי שקנינו נהננו ונדהמנו מהמקום היפה הלכנו לאכול פיצה

וגם קינחנו בגלידה טעימה !

ככה מסתכם היום שלנו .. :)