ברייטון 14.7.2014

יומן מסע- היום השביעי

והפעם- שירי שפינדלר וקרן מדווחות מהשטח!

אז היי...Smileys

כאן שירי וקרן ואנחנו רוצות לספר לכם על היום שלנו  ב ״thorpe park״.
אז קמנו הבוקר מוקדם מהרגיל בשעה 6:45 מכיוון שארוחת הבוקר הוקדמה ומיד לאחר הארוחה יצאנו לנסיעה באורך שעה וחצי לכיוון הפארק. כשהגענו נדהמנו מגודל הפארק ומגובה הרכבות (לונה פארק תל אביב נראה קטנצ׳יקק בהשוואה אליו...)

מיד לאחר תדרוך קצר קיבלנו זמן חופשי והתפזרנו בפארק. כמעט אבדנו בין רכבות ההרים, מגלשות המים ושאר המתקנים וגם הטורים לא היו קצרים (בערך שעה למתקנים השווים) אבל היה שווה לחכות את התור!!!
אנחנו לדוגמא, עלינו לרכבת ״המסור״ וחיכינו בערך שעה ורבע בתור שלא נגמר!

כשהגענו לקצה נכנסנו למבנה מפחיד שעשוי ממתכת ועלינו על קרון קטן, לאחר שחגרנו חגורות התחלנו לנסוע כחושך מוחלט!
כשלפתע הייתה ירידה ענקית ומרוב פחד התחלנו לצרוח  Smileys  SmileysSmileys SmileysSmileys.
לאחר שיצאנו מתוך המערה הייתה עלייה של 90 מעלות ואז ירידה של 90 מעלות ומיד לאחר מכן החלו הלופים ושירי עצמה עיניים כל הנסיעה.

חוץ מהמתקן הזה הייתה מגלשת אבובים מגניבה שנרטבנו ממנה ועוד מלא מתקנים נוספים. בנוסף היו בפארק מגוון חניות מזכרות שבהן קנינו כוסות מגניבות עם דם בתוכן (ברררר). היה גם דוכן גלידה של
ben & jerry ועולם של אנגרי בירדס, בקיצור היה לנו יום מהנה במיוחד...

חברים אחרים מהקבוצה על אחת הרכבות המטורפות בפארק- "swarm"Smileys
כשעומדים בתור העצום עוברים למעשה בזירה בה התרסק מטוס, ממש כמו באבודים. .
והרכבת עצמה- אמממאלהSmileys Smileys  !

היה ממש כיף, וSmileys היינו רוצים שיהיה לנו הרבה יותר זמן. חזרנו לחדרים עייפים אך מרוצים !