מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ברייטון 29.6.2014

טירת ארונדל!

היי EVERYBODY!!

 היום היה יום נחמד ביותר!! בבוקר קמנו לשיעורים בהם אנחנו מתחילים להתכונן לקראת המבחן הקדם מסכם.Smileys

 אחרי הלימודים הפתעה בארוחות הצהריים- קוסקוס!! איזה כיף קצת אוכל מוכר... אפילו אחד הילדים אמר "אני מרגיש ממש כמו אצל סבתא"Smileys

 אחרי הארוחה התאספנו ויצאנו לכיוון טירת ארונדל הנמצאת כ- 40 דקות נסיעה מברייטון. הטירה הייתה מדהימה ביופייה ומוקפת גנים מוריקים רחבי ידיים. הכניסה אל הטירה הייתה במעלה גרם מדרגות תלול, ומסדרונות ארוכים שהובילו אל שלל חדרים בהם למשל חדר השינה בו מיטה ענקית ומעליה אפריון, חדר הסלון (בו לא הייתה טלוויזיה... :) ), חדרי אירוח בהם שטיחים מאריות ודובים (!) ועוד חדרים מהודרים מרשימים ביופיים! בטירה היו פזורים שריונות אבירים, חדרי צינוק, אזורי אחסון אוכל ועוד מיני מאפיינים של טירות עתיקות מימי הביניים.
הילדים עברו בכל רחבי הטירה והתרשמו מההיסטוריה, מהעתיקות, הכלים והחפצים המשוחזרים והמשומרים ולמדו על חייהם של האנשים שחיו בעבר.Smileys
 ביציאה כמובן חכתה לנו חנות המזכרות שהציעה מבחר מרשים של חפצים- מקסדות בסגנון ימי הביניים דרך עטי נוצה, צרור מפתחות כבד, ספרים מרתקים בנושא, ועד חרבות וקשתות חץ וקשת.
 כדי לחתום את הביקור שלנו עם טעם מתוק לאחר הביקור הלכנו לאכול בקפיטריה גלידה מתוקה וחטיפים.

כעת החבר'ה נמצאים בפעילות הערב- מופע כישרונות!!
הכשרנות המדהימים מהקבוצה שלנו עלו בזה אחר זה. תחילה עלו סוניה ומעיין והדהימו את כולנו בשירה של אדל, לאחר מכן עלתה דוריאן בקטע דרמה/שירה והפתיעה את כולנו!!! ואוו!! סוניה עלתה שוב לשיר והפעם עם כל הקבוצה מאחוריה, בהחלט יש לנו כאן כוכבת...ולסיכום יותם ואביב רקדו וענטזו על הבמה, בקיצור-עשו שמח!!
אחרי שעלו כל הילדים הגיעה ההפתעה האמתית!! להקת וואן דיירקשן ( טוב נו,4 מהמדריכים הבריטים) עלו לבמה שרו ורקדו ממש כמו הלהקה:)

ועכשיו הולכים לישון ומחר שוב-לונדון!

 מאחלות ערב טוב ושקט, לי ושחרSmileys
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה