ברייטון 29.6.2014

ברייטון צוללים בSEA LIFE

היי לכולם!! איזה יום עמוס וממצה היה לנו היום!!Smileys

קמנו לעוד בוקר שמשי בברייטון! אם לא ציינו מזג האוויר כאן ממש נהדר, השמש זורחת כבר 4 ימים ברציפות!!
בארוחת הבוקר ההתרגשות הייתה כבר מורגשת,כולם ציפו ליציאה הראשונה האמתית מהמרכז!
אז אחרי שמילאנו קצת את הבטן נפגשנו כולם בדשא עם המדריך הבריטי שלנו ,גו, שלקח אותנו לסיור.

יצאנו מהמרכז, והתחלנו ללכת כקבוצה ברחובות הקטנים של ברייטון. אחרי הליכה קצרצרה מצאנו את עצמינו הולכים לאורך החוף המהמם של העיר, מים כחולים והרבה שחפים מעופים שלא מפחדים ומתביישים בכלל מבני אדם.
ממשיכים ללכת ופתאום מתגלה לנו הגלגל הענק המפורסם של ברייטון- איזה גודל,איה יופי!

ממש מאוחרי הגלגל נמצא ה-sea life, נכנסנו אל תוך המוזיאון וגילנו עולם שלם מתחת למים! המוזיאון היה מלא באקווריומים גדולים וקטנים ובכל אחד מהם סוגים שונים ומדהימים של דגים. ראינו דגים גדולים וגם קטנטנים,דגים צבעוניים ודגים שנראו כמו אבנים, נחשי מים, צפרדעים ערסיות,צבי ים ענקיים, תמנונים, סוסוני ים, כרישים ואפילו מצאנו את נימו!!Smileys
חלק מהמוזיאון בנוי בצורה שאתה מרגיש ממש בתוך המים כי האקווריום מקיף אותך מכל צד,גם מהתקרה, זו הייתה חוויה אדירה!

יצאנו מהמוזיאון והמשכנו לטייל בעיר. עברנו דרך מזרקת מים ענקית ויפייפיה, בניינים עתיקים, אך נקודת השיא בהחלט הייתה ה"רויאל פביוליון" ארמון מהמם אותו בנה הנסיך גורג ה-4 לו ולאשתו. הסיור הסתיים ונותר לנו מעט זמן פנוי, איפה אם לא- בקניון! אפשר להגיד שכולם קרנו מאושר ובשנייה ששוחררו כבר נעלמו לכל עבר בקניון...החברה נשנשו קצת, התחדשו במזכרות ומשם חזרנו קצת עייפים אך מרוצים לארוחת הצהריים.

היום היה השיעור השני של כולם, המשיכו להתקדם בחומר ובהכנת העיתון.
אחרי ארוחת הערב הייתה פעילות ממש מגניבה! החברה התחלקו לקבוצות וכל קבוצה תכננה בגדי ערב לגבר ולאישה. קיבלנו חומרים שונים ומהם הכנו את התלבושות ולבסוף נציגים דיגמנו את מה שיצרנו!! דוגמן הבית שלנו היה גיא ונציגה מאיטליה לה הכנו תלבושת מ-ה-מ-מ-ת!!Smileys
ולכל היום העמוס הזה אנחנו מצרפות כמובן תמונות שתוכלו לטעום קצת ויזואלית ממה שהילדים החמודים שלנו עוברים!