מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ברייטון 29.6.2014

שיעור ראשון!! אין על ברייטון

Good morning everyone, buenos dias!!
כן כן, כבר התחלנו לדבר באנגלית ואפילו למדנו כמה מילים חדשות מחברים מכל העולם!Smileys
קמנו לעוד יום יפה בברייטון, החברה מתרגשים לקראת הפעילויות והשיעור האמתי הראשון.
היום הייתה הפעם הראשונה בו יצאנו (אמנם רק למעט) מן המרכז, והלכנו למיני מרקט הקרוב לקנות קצת נישנושים. זו הייתה טעימה קטנטונת מרחובות העיר הציורית ואנחנו מצפים בקוצר רוח לסיור בברייטון שיערך מחר!
אז אחרי ארוחת הבוקר וקצת קניות בסופר התחלנו בפעילויות. הלו"ז מתחלק בצורה כזו שהילדים מפוזרים לפעילויות השונות בבוקר ולומדים אחה"צ.

ממש בתוך המרכז יש כר דשא ענק ויפיפה בו החברה משחקים. היום התחלקנו לקבוצות והתנסינו בהקפות,משחקי קבוצה במעגל והוקי, היה כיף לרוץ קצת ולהוציא אנרגיות. אחרי הפסקה קצרה חלקינו בחרנו ללכת לזמן יצירה והכנו צמידים והשאר הלכו לבדוק את הבריכה (כן יש לנו במרכז בריכה!!). אז אולי המים היו קצת קרים, אבל לנו לא אכפת, היה אדיר ומרענן!Smileys

נפגשנו כולם בארוחת הצהריים, בה כולנו היינו נרגשים לקראת החלוקה להקבצות והשיעור הראשון! אורך שיעור הוא שעה וחצי ובין שיעור לשיעור ישנה הפסקה של חצי שעה. כמובן שבכיתות הלימוד לומדים איתנו ילדים ממדינות אחרות,כרגע ישנם מאיטליה,ברזיל,ספרד,סין,ונצואלה,רוסיה וגרמניה.
המורים לשמחתנו ממש נחמדים! אנחנו לומדים דברים חדשים ואפילו התחלנו לכתוב עיתון משלנו!

עכשיו הילדים בשיאה של פעילות הערב ומתרוצצים בכל המרכז במסגרת חפש את המטמון! מחכות לשמוע מה ימצאו בסופו! אחרי פעילות הערב אנחנו מארגנות פעילות רק לנו הישראלים, קצת זמן איכות שלנו איתם לצחוק,להתגבש ולפרוק את כל מה שיש להגיד.Smileys
מחר צפוי לנו יום מעניין, בבוקר נצא לטיול ב SEA LIFE בבריטון ולסיור בעיר, כולם כבר מצפים לכך, מבטיחות לספר ולעדכן מחר איך היה!!
לילה טוב
לי ושחר  
   
3
0
התמונות שלי סרטונים שלי

לאלבום התמונות המלא


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה