אוקספורד 21.7.2014

היום היינו בחדר האוכל של הארי פוטר

היי הורים יקרים.

היום אנחנו מדברים!

כאן דניאל צ'רנובלסקי ומיכל איביאנסקי לספר לכם על מה עובר עלינו פה בזמן הזה.

אז התעוררנו לעוד יום בריטי טיפוסי, שמרגיש ממש כבר כמו יום רגיל. אכלנו כמו תמיד ארוחת בוקר, קורנפלקס ומיץ, התפצלנו לקבוצות הלמידה הרגילות, והתחלנו בפעילות.

היה לנו סיור מקסים ברחבי אוקספורד עם הסטודנט לשעבר, קונרד, שכולנו כבר מכירים מההרצאה שלו.

התחלנו ללכת מהקולג' שלנו לכיוון קולג'ים מוכרים אחרים ומבנים מעניינים והיסטוריים פה בעיר.

עברנו מוזיאונים שונים, עברנו ליד הספרייה הענקית שלהם שיש בה יותר 12,000,000 ספרים (!!) והמסר האחרון שניתן מהטיטניק. התרגשנו!

המשכנו ללכת בעיר, לטייל ולשמוע על איך אוקספורד נוצרה, מתי, על ידי מי וכל מיני מידע על קיומה של העיר.

לאחר מכן הגענו למקום שחיכינו לו כל השבוע וחצי, המקום שממנו נוצרה ההשראה לצילום חדר האוכל של הארי פוטר. זהו קולג' ע-נ-ק מחובר עם כנסייה ענקית, והכל נראה פשוט כמו בסרט!! התרגשנו המון, צלמנו תמונות, עשינו כאילו אנחנו השחקנים של הסרט עצמו ונזכרנו בספרים האהובים.

לאחר מכן, כרגיל, היה לנו FREE TIME  שכמובן השתמשנו בו לעשות קניות, ברשת האהובה עלינו כבר, PRIMARK , אין אחד שלא מכיר אותה פה.
אחר כך אכלנו ארוחת צהריים היה טעים במיוחד, וכרגיל הלכנו ללמוד בכיתות ולהכין את הproject  הבא שלנו.

כמו ששמתם כנראה לב, אנחנו כבר כולנו מכניסים מילים באנגלית לתוך הדיבור בעברית, כי פשוט אי אפשר אחרת.

אחרי השיעור וארוחת הערב חזרנו הביתה, התקלחנו החלפנו בגדים, ויצאנו לפעילות הערב שלנו- הקריוקי.

חשבנו שהולך להיות פדיחות, ושאף אחד לא ישיר, אבל מהר מאוד הבנו שאנחנו מרגישים פה כל כך בנוח עם כולם, שזה פשוט כיף לשיר עם כולם (גם אם אתה לא במיוחד יודע לשיר).

אז בהתחלה כולנו שרנו שירים באנגלית, שכולנו מכירים, לדוגמת השיר אלחנדרו של ליידי גאגא, שאותו הקדשנו למדריך אלחנדרו האהוב שלנו, ואז התחלקנו לקבוצות של המדינות, והתחלנו לשיר שירים בעברית, סינית, צרפתית ורוסית . היה באמת מצחיק.

אחרי שכולנו סיימנו לשיר ויצאנו עם קול צרוד ביותר, התארגנו לשינה ( למרות שאנחנו תמיד מדברים (אנגלית כמובן) בחדר בלילה, וקשה לישון כי רוצים לדבר עם החברים) והלכנו לישון.

היום היה כיף בטירוף ונהנינו מאוד מאוד!
מתגעגעים לכולכם (למרות שאין זמן להתגעגע), ונתראה עוד מעט.