מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

שיפלייק שבועיים - 29.7.2013

יום שישי- סוף שבוע אחרון

אני מעדכנת את הסיפורים שלא יכלתי לעלות, כי האינטרנט קרס בקמפוס בסוף השבוע.

שלום לכולם,  היום היה השיעורים האחרונים!! - פעילויות קלילות לסיכום. לאחר מכן לארוחת צהריים שוב היה לנו פי'ש אנד צ'יפס (דג וצ'יפס- האוכל האנגלי).

משם המשכנו שבעים לפעילויות אחר הצהריים. אחר הצהריים הילדים התאמנו לקראת תחרות הכישרונות בערב. הם למדו ריקוד ולימדו – הבנות את הבנים. בנוסף היה זמן קישוט קאפ קייקס!!
שוקולד, קרם סוכר, סוכריות צבעוניות, מרשמלו, הכל על קאפ קייקס אחת!
יצא מדהים וממש טעים!!

כמובן שכל אחד אכל את מה שהוא קישט. בנוסף חלק מהילדים הלכו לשחק בדמינטון (כדור נוצה), הם נהיו ממש טובים בזה! המשחק מי שעדיין לא יצא לו להכיר משלב כדור קל, שכדאי להעיף אותו צריך להכות בו חזק. משם המשכנו והוצאנו כסף מהכספת (כי מחר נוסעים לאוקספורד!).

התארגנו והתייפיפנו לקבלת שבת. כל שבת המטבח מכין במיוחד בשבילנו חלות קלועות ומיץ ענבים. ציון סמלי של המסורת. הילדים בירכו שתינו מיץ ענבים ואכלנו לשובע.

לאחר מכן לבושים במהודר, הלכנו לטקס הסיום של הבית ספר לאנגלית. כל אחד קיבל תעודה למזכרת בה מצוין הציון ההתחלתי והציון הסופי! ניכר שיפור משמעותי, ברמת הכתיבה והדיבור. היה מרגש לראות אותם מקבלים את התעודות, לחלקם לא היה כל כך קל להתחיל להסתדר באנגלית ולאחר שבועיים כייף לשמוע מהם כמה הם השתפרו! יובל קיבל ציון לשבח על השיפור הרב ועל זה קיבל כובע של הסמאר סקול.

 מאוחר יותר התחיל ערב הכישרונות הצעירים.הבנות ודין העלו ריקוד! היה ממש יפה. בנוסף הופיעו ילדים אחרים מהסמאר סקול, שניים בנגינה על פסנתר, ברמה מאוד מאוד גבוהה! סינית ששרה שיר בסינית ואחת שהציגה סיפור בסינית. בנוסף הופיעו קבוצת בנות איטלקיות בשיר וטפטוף על שולחן עם כוסות. היה ממש ערב נחמד וכייפי, ישבנו, הכרנו תרבויות חדשות, צחקנו ונהנו. לאחר מכן הלכנו לישון, מצפים ליום שלקראתנו..

מחר אנחנו נוסעים לאוקספורד!

 הואיי פי לא עובד בקמפוס הוא לא יספיק להיות מתוקן בסוף השבוע!!! אנחנו לא זמינים בוואטס אפ!         
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה