שיפלייק שבועיים - 29.7.2013

יום חמישי- מחזמר ומוזיאון השעווה

שלום לכולם,

אני מעדכנת אתכם עכשיו כי אתמול חזרנו מאוחר מאוד בלילה.
איזה יום כייפי היה אתמול, שפשוט הלכנו לישון עם חיוך על השפתיים.

בבוקר קמנו לארוחת הבוקר. אכלנו, שבענו, צברנו אנרגיות ליום חדש.
לאחר ארוחת הבוקר הלכנו לשיעורים (כבר מרגישים את הסוף).
 באחת עשרה לילדים היה מבחן מסכם, והמורים מדווחים על שיפור משמעותי מהמבחן של היום הראשון.

לאחר השיעורים התארגנו הלכנו לאכול צהריים , בה חיכתה לנו לזניה טעימה.
ב13:30 כבר עלינו על האוטובוס ללונדון!!! Smileys

את אחר הצהריים התחלנו בסיור במוזיאון השעווה! מוזיאון השוועה קיים כבר 200 שנה באנגליה והוא אחד המקומות הכי מיותרים. קיימים שם פסלים משעווה של דמויות מכל הגוונים, ממנהיגים פוליטיים, שחקני קבוצות ספורט, זמרים, וכו'. הילדים הצטלמו עם בקאהם, עם הכוכבים של סדרת דמדומים וכו'. במוזיאון קיים מבוך אימה. ממש מפחיד היה שם! הבנות צעקו, אבל צחקנו על הכל אחר כך. לאחר המבוך יש רכבת. התיישבנו בקרונות והרכבת לקחה אותנו למסע אל העבר של אנגליה, דמויות משעווה של המלכים הגדולים, תפאורה אורות ומוזיקה- פשוט מדהים!!! Smileys

לאחר מוזיאון השעווה, המשכנו לכיוון הקובן גרדן. שם היה לילדים זמן חופשי. בכיכר יש מופעי רחוב גדולים ומושקעים, יריד אוכל מקומי, וכמובן שוק לתיירים עם פריטים מלונדון. אז אכלנו, קנינו מזכרות ונהינו מאווירת אחר צהריים קלילה בכיכר.

מקובן גרדן המשכנו למחזמר, מלך האריות!! שעתיים וחצי של הופעה. היה מהמם! אין מילה אחרת. רמת ההשקעה בתפאורה, בכמות, בגודל, בצבעים, בדיוק לפרטים הכי קטנים גרמה להתפעלות כל פעם מחדש. בובות של פילים וג'ירפות בגדלים ענקיים עברו דרך הקהל וריקודים שהיו ברמה גבוה מאוד. פשוט מחזמר מדהים. אם אתם מכירים את האולמות של אנגליה, אז אם בטח יודעים כמה הם גבוהים. אנחנו, קמפוס, ישבנו, בבמה הקידמית, הכי קרוב למופע! וכך יכלנו להתפעל עוד יותר מהממדים. Smileys

כשהמחזמר הסתיים נסענו ישר לקמפוס, כבר היה מאוחר והלכנו לישון עייפים אך מרוצים!
היום מחכה לנו גם יום מיוחד, השיעורים האחרונים! יש מופע כישרונות צעירים בערב, וכמובן קבלת שבת.