מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ברייטון 28.7.2013

סיכום היום העשירי

הי לכולםםםם 

 

לפני הסיפורים הסבר קצר. בגלל בעיות קשות באינטרנט לא יכולתי לפרסם לכם ביומיים האחרונים את יומן המסע. Smileys  בשעה טובה מצאנו מחשב אחד שמחובר לאינטרנט ולכן אני כותבת לכם עכשיו על החוויות שלנו.

 

אז.... תכינו קפה ותתרווחו כי אנחנו מתחיליםםםםםם   

 

היום התעוררנו שוב לבוקר קייצי וכייפי, לבשנו מכנסיים קצרים והתחלנו בחיוך את היום.

 

אחרי ארוחת הבוקר התפצלנו לשתי הקבוצות  ובזמן שחצי קבוצה למדה החצי השני יצא לטיול קצר בברייטון שכלל ביקור ברויאל פבליון ואיך לא?- שופינג.

 

מה זה הרויאל פבליון אתם שואלים? אז ככה- הרויאל פבליון הוא הארמון שנמצא במרכז העיר ונבנה עבור יורש העצר ההולל, ג'ורג הרביעי  ב- 1786. הנסיך היה אובססיבי לתרבות המזרח, בעיקר הודו, ולכן הארמון נבנה בהשפעת עיצוב זה. אותו נסיך חי חיים

כל כך מפנקים עד שהיה שמן מאוד ומת מזה. אחריו שימש הארמון עבור  אהובתו האסורה של מלך אנגליה שהייתה שנואה על העם והוגלתה לברייטון.

אחרי שנים נמכר הארמון ושימש כבית חולים לחיילים הודים שהשתתפו במלחמת העולם הראשונה וכיום חזר לרשותה של משפחת המלוכה ומשמש כמוזיאון.

הארמון מרהיב ביופיו ויש לו גנים הפרוסים על שטח רב ומשמשים כיום את הקהל הרחב לטיולים ולבילוי  Smileys

 

זו היתה הזדמנות מעולה להסביר לילדים קצת על משפחת המלוכה ועל איך עובד כל

סיפור המלוכה בעולם המודרני.

 

אז אחרי ההסברים והצילומים, עברנו לחלק האומנותי- השופינג במרכז המסחרי בברייטון ובחנויות הסובבות אותו כגון: H&M , פריים-מארק, טופ- שום ועוד רבים.

 

כשסיימנו את הטיול שלנו בברייטון אספנו את שקיותינו וצעדנו לעבר המרכז (חלקנו

הצלחנו לגרום לבנים החסונים לסחוב את השקיות שלנו ). במרכז חיכתה לנו ארוחת צהריים מפנקת במיוחד- לזניה, אומנם לא כמו שבבית אבל עדיין היה טעים, ולקינוח עוגה עם פירות (לאנגלים יש קטע עם עוגות פירות למיניהן).

 

מיד אחרי ארוחה הצהריים יצאה הקבוצה השנייה לטיול והקבוצה שהייתה בבוקר הלכה ללמוד. גם הם חזרו עם שקיות רבות Smileys

 

לארוחת הערב- פינקו אותנו בנודלס עם עוף או בשר, וגם נודלס צמחוני למי שרצה. לקינוח חיכו לנו עוגיות מזל- שטמונים בהם משפטים הרומזים לנו מה צופן לנו העתיד. במהלך הארוחה חגגנו יום הולדת עם עוגה מפנקת ל-2 בנות יפניות מקסימות שאיתנו במרכז.

 

אחרי ארוחת הערב, ניצלנו את הזמן הפנוי שהיה ברשותנו- ושיחקנו בדשא עם היפנים- לימדנו אותם לשיר ולרקוד את המקרנה ועוד כמה שירים שלא הכירו.

 

אחרי הכל- חיכה לנו ערב מפנק במיוחד. הלכנו לחדר ה-CHILL OUT, ושם חיכה לנו סרט מעולה , והרבה הרבה פיצות  בכל מיני טעמים- טונה, בצל, פטריות, ירקות וגם ריק למי שרצה. היה טעים במיוחד Smileys

 

זהו, עוד יום מוצלח הגיע לסיומו  Smileys

   
1
0
התמונות שלי סרטונים שלי

לאלבום התמונות המלא


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה