מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

Camp Perlman 23.6.2013

בוקר טוב הורים יקרים

היי , מה שלומכם?!

 

אז אחרי הרבה ימים גשומים, סוף כל סוף הגיחה השמש ומרגישים את הקיץ ! 

 

אז בפעם האחרונה שכתבנו לפני יומיים היינו רגע לפני היציאה לפארק המים קאמל ביץ, אך לצערנו החלה סופת גשמים והטיול נדחה. אז מה קרה במקום זה? או.... זה בדיוק מה שרצינו לספר.

אז כינסו את כולנו והודיעו לנו בהפתעה מוחלטת שכלללל המחנה יוצא לראות סרט בקולנוע! ובאמת יצאנו כל המחנה לעיירה ליד תפסנו אולם שלם וצפינו בסרט מצוייר חדש (עם שם מסובך) שלכל חובבי הפופ מבינכם בין המדובבים נמצאת לא אחרת מביונסה ! שדובבה מלכה בסרט.

הסרט היה מהנה במיוחד וחוויתי כי הוא היה ללא כתוביות, וכמובן שכל אחד מאיתנו קיבל גם פופקורן וגם שתיה.

 

אחרי הסרט עשו לנו פעילות מצחיקה בה כל ביקתה או 2 ביקתות היו צריכים להמחיז אגדה ממש להעלות הצגה קצרה בת 5 דקות עם תפוארה ובגדים ועם משימות כמו לשלב שורה מסויימת אביזר מסויים ואפילו לעשות הצגה אילמת. היה מצחיק במיוחד וכולללללנו לקחנו חלק והשתתפנו.

 

אתמול נהננו בהוביז חדשים וקינחנו את הערב בפעילות תחרותית בין 3 קבוצות משעשעת ויצריתית במיוחד. היום בעוד שעה צריכה להתקיים פעילות ערב ממש מיוחדת ,כל רכזי השכבות עובדים עליה כבר כמה ימים ! אבל לא מגלים לנו מה יהיה... הפתעה !

 

היו לנו ביקתות השבוע שזכו בתואר ביקתת השבוע על הגעה בזמנים ניקיון השתתפות ואווירה כללית, הביקתה של הבנות של רוני אזולאי שחר הלל וכרמל זכו במסיבת פיצה והבקתה של רון ברקאי סאן וירדן זכו בגלידה בגלידריה בעיירה מחוץ למחנה. כל שבוע תזכה בקתה אחרת... מעניין מי הזוכה הבא?

 

מחר יתקיים קרבל ענקי של יום העצמאות האמריקאי. כוווולם מחכים לזה בקוצר רוח. הולך להיות להיט ! נצלם לכם הכל כדי שתחוו את זה איתנו.

  

מאחלים לכם בוקר נהדר

מיותם ונופר

 

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה