קיימברידג′ קלייר קולג' שלושה שבועות 28.7.2013

היי לכולם!!!

מה שלומכם הורים יקרים?!

כי אצלנו מעולה!! Smileys
בהמשך לאתמול, את יומן המסע כותבים היום שני, אלכס, זיו, רמי, יולי ותאיר.

היום התחלנו את הבוקר בארוחת בוקר כרגיל,  ולאחר מכן התפצלנו שוב לשיעורים ולכיתות.
אחר כך אכלנו את ארוחת הצהריים ובחרנו בין דג, שניצל, ופלפל ממולאSmileys
התארגנו במהירות ויצאנו לנסיעה של שעה וחצי לעיירה המקסימה גריניץ'!!!
כפי שאתם יודעים (או שבדקתם בגוגל אתמול) בעיירה גריניץ' עובר קו על שמה החוצה את העולם לחצי כדור מזרחי ומערבי....

כשהגענו אחרי נסיעה שקטה באוטובוס רק לקבוצה הישראלית (!!!), בה כולם השלימו שעות שינהSmileys, נכנסנו ל"מצפה המלכותי"-מצפה כוכבים שפעם שימש כתחנת מחקר חשובה. Smileys
המוזיאון נבנה בסוף המאה ה-17 ובו טלסקופ ענק ומרכז אסטרונומיה (שבו יכלנו לדמות את עצמנו כאנשי חלל שמרכיבים חללית ולצפות בכוכבים).Smileys
לאחר מכן הלכנו למוזיאון הימי. המוזיאון מספר על המורשת הימית של בריטניה, ומציג גלריות מיוחדות במינן.
אחר כך היה לנו זמן חופשי בעיר ובמהלכו הלכנו לספינה "cutty sark". הספינה נבנתה בשנת 1869 והיא שימשה מוזיאון צף ועלתה בלהבות בשנת 2007 אבל חודשה מאז.Smileys
לאחר מכן חזרנו למרכז, אכלנו ארוחת ערב טעימה שכללה פיצה וצ'יפסSmileys
ואז הדס המדריכה המקסימה (Smileys ) עשתה לנו משחקי חברה בפארק שליד חדר האוכל. היה מצחיק וכיף וכולם נהנו!!!

עכשיו כולנו מבלים את הימים האחרונים עם החברים מישראל וגם עם הילדים מחו"ל...
כבר מתחילים להרגיש את הסוף אבל עדיין לא מתגעגעיםSmileys

וכמובן- פינת הד"שים !!!
למשפחת דקה- לאבא, אמא, לאחיותיי הקטנות ולכל המשפחה.
למשפחת טל אור- לאמא, אבא, ואחי היפים.
למשפחת בהט- לאבא, אמא, ואחותי, תהנו בטיול!!!
למשפחת דקל- לאבא, אמא, עדי ואראל.
ולמשפחת שאשה- לאמא, אבא, לאסף ולליהי.