פולמר גריינג′ 21.7.2013

היום הראשון

שלום הורים יקרים.
זה הזמן לעדכן אתכם במה שהיה מהרגע שעזבנו אתכם (בשעה 4:00 לפנות בוקר!!) ועד עכשיו.

אז עברנו את הצ'ק אין, ביקורת הדרכונים, ביקורת תיקי הגב, ביקורת כרטיסי העלייה למטוס... בקיצור המון ביקורות ובירוקרטיה, אבל אני חייבת לציין שהילדים התנהגו למופת והכל עבר בצורה חלקה. Smileys

הגענו לדיוטי פרי, התחלקנו לקבוצות ויצאנו לבזבז.. כלומר..
לקנות בצורה חכמה וחסכונית Smileys לפני העלייה למטוס.

במטוס היינו קצת נרגשים, זה מדהים להיות מעל העננים ולראות את הפסגות של האלפים... וגם חיכינו בקוצר רוח להגיע ליעד הנכסף: מרכז הסאמר סקול באנגליה!!Smileys

לאחר שיצאנו משדה התעופה ועלינו על אוטובוס משוגע (שהכל בו הפוך..) נסענו כחצי שעה בתוך נוף מהאגדות ואז - סוף סוף - הגענו!! אנחנו כאן!!  Smileys
המנהל מארק וצוות המדריכים קיבלו את פנינוSmileys ועזרו לנו להרים את המזוודות לחדרים, הפקדנו את הכסף והדרכונים הכספת ויצאנו לסיור מודרך Smileys במקום המקסים שנקרא פולמר גריינג' ושיהיה הבית שלנו השבועיים הקרובים: מגרשים ירוקים נרחבים, כיתות הלימוד וחדרי הפעילויות, חדר האוכל, חדר ההסבה, וגולת הכותרת: הבריכה!!
לכן אתם יכולים לתאר לעצמכם כמה שמחנו לשמוע שהפעילות הראשונה שלנו תהיה: שחייה!! Smileys
אני רוצה לציין שבמשך כל היום, מרגע הנחיתה, הילדים ניסו להתקשר הביתה ורבים לא הצליחו בגלל בעיה עם ה- wifi
אנחנו דואגים לטלפון ציבורי וכרטיסי חיוג שיהיו זמינים לילדים, כך שהקשר עם הבית יהיה רציף.

לאחר מקלחת ופריקת המזוודות, אכלנו ארוחת ערב (עם גלידה לקינוח) ופעילות הערב הייתה ספורטיבית, כדורגל או טניס. הבנים החליטו להקים נבחרת טניס בעידודן של יובל ונוי המקסימות Smileys

מחכים למחר קצת בחשש: יום המבחן והתחלת השגרה שלנו...