מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

רויאל סקול 14.7.2013

שישי אחרון במרכז!

שבת שלום לכולם!! מה שלומכם?Smileys

 

אנחנו, כמו שציינתי ביומן מסע הקודם, פתחנו את הבוקר בשעה מאוחרת יותר, מה שאיפשר לילדים להתפנק קצת יותר במיטות.. קיבלנו ארוחות בוקר ארוזות שכללו קוראסונים, ריבה, מיץ תפוזים ופירות!

 

אחר כך החלו הפעילויות, כולם יכלו לבחור בין כדורגל, כדור-נוצה, הכנת תכשיטים, וכדורעף.. בארוחת הצהריים חיכו לנו פיש&צ'יפס הטעימים שזכורים לכם משבוע שעבר!

 

לאחר מכן היה מבחן של שעה וחצי שבודק בעצם את השיפור של הילדים במהלך השהייה פה, חייבת לציין שכולם אמרו שהיה ממש קל ובכלל הם ממש מרגישים את השיפור באנגלית! ממש כיף לשמוע!

 

אחרי ארוחת הערב עשינו כולנו מפגש ישראלים שכלל סיכום חווית הסאמר סקול, וכמה הסברים על היומיים הקרובים... באווירת השבת עשינו גם קידוש (עילי ותומר המקסימים היו ממונים על הברכות) ואחרי זה שרון הביאה את הגיטרה וניגנה לנו ממיטב שירי הביטלס וגם כמה שירים ישראליים שכבר התגעגענו אליהם.

 

יותר מאוחר הלכנו לטקס חלוקת התעודות של סוף הלימודים, הילדים נקראו אחד אחד, לחצו ידיים לכל המורים וקיבלו תעודה. אני חייבת לציין את טל שקיבל תעודת הצטיינות כילד שהשתפר בצורה הכי משמעותית בכל הזמן כאן!! כבוד!Smileys

 

ממש עכשיו כשאני כותבת, כולם רוקדים בדיסקו ונהנים מהרגעים האחרונים עם הילדים משאר העולם...

 

מחר אנחנו בטיול של יום שלם בקיימבריג', יהיה מדהים!Smileys

 

עדכונים מחר!

יובל

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה