רויאל סקול 14.7.2013

את היום התחלנו בארוחת בוקר מפנקת

היי לכולם!

אז את היום התחלנו בארוחת בוקר מפנקת שבמהלכה עילי תומר ויונתן הפכינו נחמדות מרשימה כשהלכו לאכול עם ילד שלא מהקבוצה שלנו שישב לאכול לבד! התרשמתי ממש!

במהלך היום התקיימו שיעורים לפי רצונם של הילדים והחולפו כמה רמות. הילדים ממש נהנים במהלך השיעורים ומאד אוהבים את המורים.

היום, כשהגענו לארוחת הצהריים הופתענו לטובה כשגילינו שהיה קוסקוס ואפילן פלאפל בפיתה, הפלאפל היה מוזר מדי אז אף אחד לא לקח אבל כולם התלהבו מהקוסקוס.

ואז הגיע הרגע שכולנו חיכינו לו! סוף סוף יצאנו קצת מהמרכז והרגשנו מעט חו"ל, טיילנו במזח קלקטון היפיפה. הילדים קיבלו קצת זמן חופשי לשופינג וכו' מה שגרם לשמחה רבה בקרב כווווולם!אח"כ התהלכנו באיזור המזח ונהיננו מהנוף המרהיב, הגענו למעין יריד מגניב עם מכוניות מתנגשות, קרוסלה רכבת הרים וכו' ואפילו פגשנו ישראלי שעובד שם!! כולם התלהבו לפגוש מישהו ישראלי חוץ מאיתנו הוא מצידו התלהב עוד יותר כי אמר שהוא לא פגש ישראלים כבר חצי שנה! עלינו לאוטובוסים עייפים אך מרוצים חזרנו למרכז וקינחנו בארוחת ערב שכללה פיצה טעימה במיוחד!

בפעילות הערב הילדים יכלו לבחור בין כדורגל,כדורעף וקריוקי.. הרבה העדיפו ללגת לקריוקי ולהראות לכולם מי אלה הישראלים!