בידלס 22.7.2013

לילה אחרון בבידלס :(

הורים חמודים!!!!!!!!!!!!
זהו, הגענו אל הסוף! השבועיים פשוט טסו לנו....היינו כ"כ עסוקים בליהנות ולעשות חיים ובלי שהרגשנו כבר מחר נעלה על המטוס חזרה הביתה...
Smileysהיום היינו בלונה פארק ענקי שנקרא ת'ור-פארק והיה פשוט אדיר! רכבות הרים מפחידות וארוכות, מתקנים ענקיים, מלא בובות ובמשך 6 שעות הילדים רצו בין מתקן למתקן בלי לנוח וחזרו מותשים ומאוד מאוד מרוצים!Smileys
הגענו חזרה לבית הספר, ארזנו את המזוודות ועשינו מסיבת פרידה של החבר'ה הישראלים. היו משחקים, חטיפים, מוזיקה, דברי פרידה של המדריכים והיה מאוד מרגש ועצוב :( .Smileys
מחר צפוי לנו יום אחרון ובלי נשכח בלונדון מלא בהפתעות....Smileys
נעלה על המטוס מחר, ב-5.8, בשעה 23:30 על טיסה מספר 314 שיוצאת משדה התעופה לוטון באנגליה, וננחת בישראל בשעה 6:30 לפי שעון ישראל ביום שלישי בבוקר, ה-6.8.Smileys
לכל ההורים היקרים - תודה לכם שהפקדתם בידינו את הילדים המדהימים שלכם למשך שבועיים שלמים וסמכתם עלינו, היה לנו כייף אדיר להיות איתם, נהינו מכל שניה, אנחנו אוהבים אותם המון המון המון וכבר מתגעגעים אליהם!Smileys
היו שבועיים אדירים, מדהימים, נפלאים, מרתקים והרבה מזה בזכות הילדודס!
בידלס 2 - אתם קבוצה מדהימה ואדירה ואנחנו פשוט מתים עליכם! נפגש ממש אוטוטו בארץ הקודש :)Smileys