בידלס 7.7.2013

WE WILL ROCK YOU

בוקר טוב להורים!!!
איזה לילה עבר עלינו אתמול...

לא מתפלאה שכולם עייפים היום בבוקר!!

אתמול סיימנו את מבחן האנגלית ואת השיעורים, אכלנו מהר ארוחת צהריים ומיד לאחר מכן יצאנו ללונדון...

הגענו לפקקים של לונדון לאחר צהריים חמים ונעים ועמוס בתיירים!

בדרך ראינו את רחוב אוקספורד ללא פיסת מדרכה פנויה, בכל מקום אנשים קונים, מטיילים, אוכלים... קשה לזוז פה Smileys

בכניסה למאדאם טוסו נתקלנו בתור ענקי, שעבר יחסית מהר ואחריו נכנסו היישר להיכל התהילה של הסלבס הכי גדולים!

ראינו את ריאהנה, ג'סטין ביבר, ליידי גאגא, ליאונרדו די קרפיו, בראד ואנג'לינה ועוד ועוד מפורסמים שהילדים מתים עליהם ולכם הם בטח לא אומרים יותר מדי...

הבנות התבאסו לגלות שהלהקה האהובה one direction לקחה את הבובות שעווה שלהם איתם לסיבוב הופעות ולכן הן לא נמצאות במוזיאון...  Smileys

מחדר הסלבס המשכנו לחדר ההוליוודי, בו היה ניתן למצוא את כל כוכבי הקולנוע הגדולים מכל הזמנים, ראינו את צ'ארלי צ'אפליו, מרלין מונרו, ג'יימס בונד ואפילו שרק! Smileys

אחרי הסלבס עברנו לחדר הספורט, הצטלמנו עם שחקני כדורגל מפורסמים למשל דיוויד בקהאם, שחקני רוגבי, טניס, קריקט ומתאגרפים אגדיים כמו מוחמד עלי, חוצמזה ראינו את כל הכוכבים הגדולים של TEAM GB מהאולימפידה האחרונה...

מדהים!  Smileys

אם כבר מדברים על GREAT BRITAIN... החדר הבא הציג לנו היסטוריה מלכותית, מהנסיך והנסיכה הארי וקייט, למשפחת המלוכה בחגיגות הג'וביילי, ומלכים ומלכות מהעבר המפואר של הממלכה.

משם המשכנו לפוליטיקאים חשובים ומשפיעים מההווה והעבר, הצטלמנו גם עם ברק אובמה! Smileys

ולאחר מכן בחדר התרבות ראינו אישיים חשובים ומשפיעים מהעבר, ועשינו מבחן אינטליגנציה עם אלברט איינשטין...

לחלק הבא לא כולם נכנסו, חדר הצעקות SCREAM,Smileys הוא מסדרון חשוך ומלחיץ, עם תפאורה של סרט אימה ומוזיקה בהתאם, בחדר הזה הבובות אינן בובות אלא שחקנים אמיתיים שקופצים עליך מהחשיכה ומבהילים אותך עד שתצרח את הגרון החוצה...
חלקנו בחרנו לוותר על התענוג המפוקפק אבל מי שנכנס אמר שהיה מפחיד ואדיר!

לאחר מכן עברנו ל"חוויה הלונדונית" נסענו בקרון נוסעים המעוצב כמונית טיפוסית של לונדון אל תוך ההיסטוריה העשירה של לונדון דרך ימי הביניים, תקופה של אבירים ומגיפות, השריפה הגדולה של לונדון, דרך היסטוריה  של עיר שנהרסה ב-2 מלחמות עולם, דרך שיקום העיר המודרנית והפיכתה לבירה של מוזיקה, אופנה ותיירות. Smileys

לקראת סוף המוזיאון נהנו מחדר גיבורי העל שכלל את הגיבורים האהובים, הענק הירוק, ספיידרמן, ואקס מן וגם סרט תלת מימד שהמהירים מבינינו הספיקו לראות.

לאחר היציאה מהמוזיאון נסענו לתיאטרון לראות את המחמזר המפורסם של QUEEN:
WE WILL ROCK YOUSmileys
הקדמנו בחצי שעה (מי היה מאמין??) ולכן זכינו בצ'ופר-

שופינג בפריימארק וזלילה בבורגר קינג למי שעדיין היה רעב

(אחרי ארוחת צהריים, סנדביץ ארוז מהמרכז, ועוד קפה ומאפים מסטרבאקס)

אחרי הקניות נכנסו למחזמר ונהנו מהצגה מצחיקה ומהנה, לחלקנו היה קשה קצת עם האנגלית,Smileys אבל בשביל זה אנחנו פה! כדי לשמוע ולחוות אנגלית במקום שבו השפה חיה ונושמת! אחרי ההצגה הגענו עייפים לאוטובוס ונסענו חזרה למרכז,

הגענו אל החדרים שפוכים מעייפות, היישר למיטות...

עכשיו הילדים נמצאים בשיעורים, היום יהיה יום יותר רגוע כדי שנספיק להתאושש...