מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

אוקספורד 22.7.2013

מדאם טוסו, כיף ברחובות לונדון, טיסה הביתה ובעיקר- געגועים!

אז הסיכום של היום הזה יהיה קצת שונה... קודם כל חוויות מהיום האחרון שלנו באוקספורד ובלונדון, מדאם טוסו והשופינג ואז... הטיסה חזרה הביתה והגעגועים!Smileys
אני מפנה אותו גם אליכם הורים יקרים וגם לאהובים שלי, הילדים!!!  

קמנו בשני בבוקר, אחרי שעות שינה ספורות כי מרוב דמעות, התרגשות, עצב, סגירת מזוודות ולחץץץץ בקושי הצלחנו לישון.
אמרנו שלום לדירות היוקרתיות שלנו, ירדנו למטה עם המזוודות (שתודה לאל נסגרו) ואז נפרדנו מכל החברים שלנו מחו"ל שקמו לבוקר נוסף של לימודים ופעילויות באוקספורד. היה ממש קשה להגיד להם שלום!
היו הרבה חיבוקים מוחצים,תמונות אחרונות, דמעות והחלפת Facebook-ים בפעם האחרונה, מספרי טלפון, מיילים וכמובן-微信 WeChat  האגדי, כדי לתקשר עם הסינים
Smileys

הפרידה מהמדריכים הייתה קשה במיוחד.
מייקי המדהים, אנג'י היפה, רוקסן המרחפת, ייאבה המצחיקה וכמובן.. סאם החתיך שהיינו צריכים להעיר בכוח כי הוא "דפק" איחור אופנתי!גם לא נשכח את ליזי הנדירה שכבר נפרדנו ממנה ביום ראשון בעצב רב.  
לכל אחד ואחת מהם היה קשר מעולה עם מספר ילדים. חיבור שונה, קסום ומיוחד! כל פעילות, כל יום הולדת, קידוש בשישי, טיול... הכל תוכנן עם כל כך הרבה חשיבה והשקעה. הצוות של ARDMORE ב-JC, אוקספורד, זה פשוט צוות מנצח!   Smileys

נפרדנו מאוקספורד, הבית שלנו ויצאנו באוטובוס הקסמים לכיוון לונדון הגדולה. למה אוטובוס הקסמים אתם שואלים?? אוטובוס חדשני, עם רצפת פרקט! כיור באמצע ותא שירותים...חחח 
הגענו למוזיאון השעווה מדאם טוסו אחרי נסיעה מצחיקה במיוחד עם כל הקבוצה שלנו ומיילס המנהל האהוב. היינו בהלםםם מהתור העצום שהיה שם. התור תפס את כל הרחוב!! מזל שאנחנו קבוצה של ארדמור, לכן פשוט נכנסנו מדלת אחרת בלי להמתין אפילו דקה!   
SmileysSmileys
במדאם טוסו רצנו מבובת שעווה אחת לאחרת! הצטלמנו עם ג'וני דפ, שרק, מרלין מונרו, יוסיין בולט, הביטלס,אלברט איינשטיין, אובמה ועוד רבים וטובים.  
לאחר מכן היינו באטרקציה "SCREAM" וצרחנו במבוך החשוך ומהפחיד הזה. חלקנו פסח על התענוג! (לא אני כמובן! Crazzzzy),  היינו במוניות המגניבות שבהן שמענו על ההיסטוריה של אנגליה ואז לקינוח... סרט  ארבע- מימד על גיבורי העל, הכי מתאים לשבוע Superheroes  שהיה לנו! היה ממש מצחיק לשים את המשקפיים כדי לראות בתלת מימד ולהרגיש את כל האפקטים של הרוח, מים, תזוזות, דברים זזים מתחת לרגליים ובגב (שכל זה הופך את זה לארבע- מימד בעצם!)

יצאנו משם מרוצים לעבר רחובות לונדון..היה יום מעולה! נעים וחמים בחוץ!
הילדים הספיקו לעשות עוד קניות אחרונות, לאכול את ה-Packed lunch או ליהנות מפיצה/ פראפוצ'ינו/ המבורגר אחרונים ברחבי העיר.  
איך שהגענו לmeeting point , התחיל לרדת גשם.. ואז זה הפך למבול!!!Smileys זה היה ממש טוויסט רציני. הרגיש כאילו השמיים בוכים בגלל שאנחנו צריכים לעזוב את אנגליה!Smileys 

הגענו לאוטובוס שלוקח אותנו לשדה התעופה...עצובים ורטובים, נפרדנו לשלום ממיילס המנהל הכי-הכי! כמובן שהוא הספיק להגיד לנו Speech מרגש אחרון. מישהו אמר punctuality?
בשדה התעופה החלפנו מהר לבגדים יבשים כדי שאף אחד לא יהיה חולה חס וחלילה, הכנסנו את כל הקניות האחרונות למזוודות והלכנו לתור של אל-על, בו ממש היה לנו מוזר להתחיל לדבר עם אנשים לא מוכרים ב.. עברית?!!?  
בשדה הייתה לנו עוד שעה וחצי בערך של מנוחה וקניות. אל דאגה, הילדים לא השאירו אף שוקולד באנגליה! עשינו שיחת סיכום קצרה בGATE ועלינו למטוס. הטיסה עברה מהר כי היינו מאוד עייפים אחרי היום הזה, או יותר נכון אחרי השבועיים הללו.

למען האמת, אני כמעט ולא ישנתי כי היה צריך לעכל את זה שאנחנו בדרך חזרה.
מה, כבר נגמר??Smileys

בשדה בארץ, אחרי ספירה נוספת של כולם (כדי לבדוק שאף אחד לא החליט להתחבא במטוס ולחזור לאנגליה...), יצאנו אליכם ההורים. BACK TO REALITY!  
***************************************************************************

הקבוצה הכי שווה שאי פעם יצאה לסאמר סקול!
ואני.. עם דמעות בעיניים, כי כל כך היה קשה להגיד לכם להתראות ולסיים את ההרפתקה שלנו יחד.
אתם קבוצה אדירה. ילדים אחראיים, קשובים, מקסימים, בוגרים, חכמים, יפים ומוכשרים.

נועה, תאיר, טלי, יובל-אור, אופיר, שחר, אנסטסיה, שצ'ר, שיר, עילם, סשה, לוטם, שירי, מאיה, שביט, ליה, יעל ודניאל. נכנסתם לי ללב.  
היה לי העונג להכיר כל אחד ואחת מכם. אלה היו 15 יום של כיף צרוף (כן, כן... עם כל הלחץ, העומס והאחריות שיש בללוות אתכם).    
SmileysSmileysSmileys
אני מתגעגעת. נתראה בקרוב. איפה? במפגש קבוצה בסרט בסינמה סיטי כמובן, כשנזכה! מחכה לראות את הסיפורים והתמונות שלכם. מסקרן לקרוא איך הכל היה מהצד שלכם!

 ואל תדאגו, יש שם מזגן מעולה (כי איך אפשר לשרוד את החום הזה של ישראל??)
 Smileysאוהבת עד השמיים ובחזרה ומתגעגעת.

 אם הייתי מצליחה לישון, הייתי סופרת אתכם בחלומות Smileys   
 שלכם, מאיה.   
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה