אוקספורד 22.7.2013

כבר עבר שבוע?! ממשיכים ליהנות באוקספורד!

עוד יום נפלא באוקספורד:)
מי היה מאמין שהשבוע יחלוף לו בכזאת מהירות?
SmileysSmileys

קמנו בשעה הרגילה ( חוץ מאתמול כמובן!), אכלנו ארוחת בוקר ואז הגענו לעוד בוקר של לימודים בקולג'.

חלק מהילדים היו קצת ישנוניים הבוקר, אבל לאט לאט הם התעוררו להם ( יכול להיות שהמכונה של הממתקים והחטיפים קצת תרמה לכך חחחח)Smileys

בהפסקה בין השיעורים יש כאלה שמנצלים את הזמן לסנוקר, לשלוח תמונות והודעות לחברים ומשפחה או להכיר את החברים החדשים...

לאחר שעות הלימודים הלכנו לארוחת צהריים משביעה.

בצהריים היה גשם אבל פה באנגליה, העניינים ממשיכים כרגיל, הם בכלל לא מתרגשים מהגשם!Smileys

יצאנו בגשם, כולם מצוידים במטריות יפות וצבעוניות ופגשנו שני מדריכים שעשו לנו סיור באוקספורד עד שהגענו ל- Christ Church College, הקולג' הגדול ביותר של אוקספורד.

בקולג' ראינו את את הגנים העצומים, הקתדרלה וגם את חדר האוכל שבו צולמו סצינות בסרטי הארי פוטר.  לצערנו התקרה היא לא באמת עננים ונרות, והתמונות של דיקני האוניברסיטה לא באמת זזות כמו בסרט!   אבל עדיין התלהבנו מהגודל והיוקרה.Smileys

בטח לא ידעתם זאת, אבל באוקספורד גרה אליס לידל, הילדה שהיוותה השראה לספרו המפורסם של לואיס קרול "אליסה בארץ הפלאות". אבא של אליס לידל כיהן כדיקן האוניברסיטה והסופר לואיס קרול,  היה שכן של המשפחה והחליט לכתוב ספר בהשראת הילדה  ובהשראת הגנים והנהר מסביב לקולג' ( שם דילגו אליסה והשפן הלבן המפורסם Smileys Smileys)

משם הלכנו עוד כמה דקות, הכל ממש קרוב כאן והגענו לתערוכה של ה- Magical Books בספרייה הבודליאנית.
זוהי תערוכת קיץ על ספרים מימי הביניים עד עכשיו. בעיקר ספרות פנטזיה לילדים. היו שם יצירות אמנות מקוריות, ציורים מדהימים ומגילות. ספרים, כתבים אמיתיים של סופרים בכתב ידם.
מי שאוהב את סיפורי נרניה, הארי פוטר ושר הטבעות, ובכלל ספרות ואמנות- מאודדדד התלהב מהתערוכה!

בארוחת הערב היתה פסטה מעולה שלא הפסקנו לאכול עד שהתפוצצנו, מגוון של תפוחי אדמה (הפוטטו שהם עושים פה מאוד טעים!), ירקות טריים ו..... קינוחים!! גם עוגת שוקולד וגם מאפי קינמון או פירות ששמים עליהם רוטב מתקתק. יאמי!

שבעים ומרוצים חזרנו לשעה בחדרים. חלק ניצלו את השעה הזו כדי לנמנם קצת או לארגן את הבלאגן בחדרים! Smileys

אחר כך הלכנו לפארק האהוב עלינו, התחלקנו לקבוצות של גיבורי על (על פי הנושא השבועי שלנו).המטרה במשחק היתה למצוא את האויבים המושבעים של גיבורי העל (אלה היו בעצם המדריכים של ארדמור!Smileys).

הפארק ענק והיה מאוד קשה למצוא חלק מהמדריכים (במיוחד את סם!).

לכל אחת מארבע הקבוצות היה אסור להתפצל, והיו משימות שונות, מאתגרות ומצחיקות שהיה צריך לבצע ברגע שמוצאים אותם.
למשל לתת כולם ילדים במעגל ולנסות להעביר חישוק בלי לעזוב ידיים, לספר סיפור באנגלית כשכל אחד אומר מילה, תסבוכת עם הידיים של כל הקבוצה שהיה צריך לפתור ולהעביר כדור מאחד לשני בלי להשתמש בגפיים.

SmileysSmileysSmileys

הילדים ממש נכנסו למשחק, רצו ברחבי הפארק חדורי מטרה וממש לא רצו שהמשחק יסתיים עד שהם ימצאו את כל חמשת המדריכים. לבסוף היתה קבוצה אחת שמצאה את סם שהתחבא ממש ממש טוב!

עייפים, מרוצים ומחויכים עזבנו את הפארק וחזרנו לישון!

לילה טוב מכל גיבורי העל שלכם!