שיפלייק שבועיים - 14.7.2013

ערב לונדוני קלאסי!

בוקר טוב לכולם!

אצלנו, כולם עוד לאט לאט מתעוררים אחרי היום הנפלא שהיה לנו אתמול שרק עכשיו מזדמן לנו לספר לכם עליו! נתחיל דווקא לספר לכם מחצי היום השני של אתמול שהיה פשוט עוצר נשימה:

מיד אחרי ארוחת הצהריים התארגנו לנסיעה ללונדון - ההתרגשות הייתה בשיאה וכמות הפעמים שהחבר'ה החליפו בגדים כבר בלתי ניתנת לספירה.. ובכל זאת,יצאנו לדרך נרגשים ושמחים.

את הדרך ללונדון ליווה אותנו מזג אויר מושלם  והיה אפשר להריח את הגשם של הימים האחרונים!  Smileys

אחרי נסיעה נעימה הגענו למוזיאון המפורסם ביותר בלונדון - "מאדאם טוסו". עוד לפני שהאוטובוס הוריד אותנו ראינו המונים של אנשים מחכים גם הם להיכנס,לשמחתנו העמידה בתור למוזיאון לא עלתה על 15 דק' ואת פנינו כבר קיבלו בברכה בראד ואנג'לינה... :)

כמובן שאחריהם היו עוד רבים וטובים וכולם כבר התפזרו לחפש את הדמויות האהובות עליהם והצטלמו

עם כ-ו-ל-ם.

בחידושי המוזיאון האחרונים, ניתן להפוך את התמונות עם הדמויות למחזיקי מפתחות, מגנטים ועוד.

תשמחו לדעת שבקרוב תמצאו על המקרר בבית תמונה של בנכם / בתכם עם הזוג המלכותי של אנגליה :)

'עוד בחידושי המוזיאון - סרט עם משקפי 4D שמקרין את דמויות גיבורי העל בכל מימד שהוא. (מים, אויר, כסאות זזים ועוד).

אחרי שעתיים אינטנסיביות במוזיאון, נפגשנו בחוץ, מוכנים לתזוזה לעבר חלקו השני של הערב - מחזות הזמר המפורסמים של לונדון! עד שכולם הגיעו התערבבו הקבוצות עם עוד המון ילדים מקמפוס שפגשו בדרך והחליפו חויות על סוגי המרכזים,הפעילויות וכו'  אתם יודעים איך זה ישראלים.Smileys

עלינו על האוטובוס מצפים ונרגשים ואחרי 20 דק' נסיעה בערך (רק בגלל התנועה העמוסה בלונדון) הגענו לכיון התאטרון. הקבוצה של ליאור פנתה ימינה לכיון המחזמר "we will rock you" והקבוצה של ניצן פנתה שמאלה לכיון "lion king".

באולמות התאטרון המדהימים של לונדון ניתן למצוא כל מיני נשנושים כיפיים - פופקורן, סוכריות גומי, גלידות ועוד! ישבנו נרגשים ומצפים לתחילת המופע.

נספר לכם כי שתי מחזות הזמר היו פשוט עוצרי נשימה ! לו רק יכלנו לצלם לכם את התפאורה המדימה במלך האריות, את המוזיקה הנהדרת בוי ויל רוק יו, הרקדנים התלבושות ,פשוט הכל מהכל היה פשוט מדהים וחגיגי!

החבר'ה התרגשו מהשירים המוכרים, ניסו להגניב לפעמים תמונות.. עד שתפסו אותם ;) (אסור לצלם תמונות בתאטרון)' פשוט ערב מהחלומות!

אחרי שעתיים של חויה מוזיקלית מושלמת יצאנו בחזרה שוב 2 הקבוצות זו אל זו וגם בדרך, רוח אירופאית קרירה, המונים של אנשים ואורות צבעוניים שמאירים את לונדון בדיוק כמו בתמונות. סיום מושלם ליום מושלם!

בנסיעה חזרה למרכז כולם כבר ישנו והחלו לצבור שעות שינה לימים האחרונים במרכז :)

מלבד הערב של אתמול, בבוקר היה המבחן המסכם של שיעורי האנגלית לשתי הקבוצות, הרוב ציינו שהיה קל ושהלך להם מעולה! איזה כיף לשמוע Smileys.

את הבוקר הקבוצה של ניצן תפתח בשיעורי אנגלית אחרונים בהחלט והקבוצה של ליאור יוצאת לטיול לאורך הנהר של הנלי - העיר הקרובה ביותר אלינו למרכז. מיד לאחר ארוחת הצהריים הם ייתחלפו ונספר לכם בערב איך היה.

שיהיה לכולכם יום נפלא ושבת שלום!