מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

שיפלייק שבועיים - 14.7.2013

לונדון ! עייפים אך מרוצים

 
לילה טוב לכולם,!Smileys
 
אנחנו ממש אחרי יום אינטנסיבי וכיפי בלונדון שכלל בתוכו הרבה ניסים ונפלאות! בראש ובראשונה,אחרי תפילות רבות,ריקודי גשם ובקשות רבות- היום היה קר! מזג האויר היה אירופאי וסתוי עם רוחות קלות. כיף?
אממ.. תלוי את מי שואלים. הילדים כמובן התלבשו לחום הקבוע שלנו ולכן רובם הופתעו לרעה ולקחו לכל הבנים את הקפוצ׳ונים :) ג׳נטלמים או מה?
 
החלק הפחות קפוא נהנה מהמזג אויר והרגישו ממש נפלא! במהלך היום,נסענו באונייה שהשקיפה על כל המקומות הכי יפים בלונדון: הטאוור ברידג׳,הביג בן ועוד! כמובן שבאונייה מכרו שוקו חם והילדים התפנקו להם במשקה מחמם!
 
אחר כך המשכנו לסייר ברגל דרך גנים יפהיפיים,בעלי חיים שאנחנו לא רואים בארץ בדרך כלל (סנאים!!),הארמון המלכותי שכבר מוקף במצלמות הממתינות בחוץ. חויה כיפית ממש! 
 
במהלך הסיור עלתה על שקד נבט דבורה ענקית! כולם מסביבה נלחצו וצעקו אבל הגיבורה הראשית לא התרגשה בכללל וחיכתה בסבלנות שסאם המדריך יוריד אותה! שקד! אין עלייך.
 
אחרי הסיור הגיע הזמן שכולם חיכו לו ה-שופינג! כולם התפזרו תוך 2 שניות וחזרו עם שקיות מלאות הפתעות, הבנות כמובן איתרו במהירות הבזק את זארה והבנים הסתדרו בחנויות ממתקים ונעליים. 
 
באוטובוס... להפתעתכם, למרות היום הארוך,הגאווה הישראלית פרצה גבולות וכמעט שעה שרו החבר׳ה שירים ישראליים שכבשו אפילו את המדריכים הבריטיים!
 
בארוחת הערב.. למרות שהרוב הגיעו לא רעבים הגישו המבורגרים כיפיים והילדים הלכו להתארגן לדיסקו! מה שנקרא, עייפים אך מרוצים! 
 
מחר בבוקר אנחנו שוב יוצאים ליום שלם מחוץ למחנה בפארק השעשועים הע-נ-ק של אנגליה. יש כמה פחדנים אבל עד מחר בטח יעבור להם ;)
 
מקוות שכולם יישנו טוב בלילה ויצברו כוחות לעוד יום אינטנסיבי ומרתק!
שבוע טוב לכולם
 
ליאור וניצןSmileys
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה