מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

Brunel בוגרים 23.7.2012

הסיפור של אור בוהדנה ושחר!!

שלום הורים יקרים, כאן אור בוהדנה ושחר קליימן המגניבות מדברות מרדינג!

 

יום רביעי, 25.7, התחלנו את היום בחלוקה לכיתות לימוד ולמדנו את השיעורים הראשונים שלנו בבית הספר ברדינג, הכרנו את המורים שילמדו אותנו כמו: נסיר, פרגוס, סאנדיי ועוד...

 

השיעורים היו מאוד מצחיקים וכללו בעיקר קושי של המורים להגות את השם של הילדים הישראלים נכון... אחה"צ נסענו לטיול משותף עם כל ילדי הקמפוס מהארצות השונות לטירת וינדזור שבפרברי לונדון ושם זכינו לסיור מרתק בהדרכת הצוות האנגלי (החתיכים במיוחד חייבים להודות), באותו יום שבו היינו הייתה הטירה בהכנות לקראת בואו של הנסיך והדוכס, אבל לדעתנו ההכנות היו כדי להשאיר עלינו רושם טוב...

 

בקיצור, הורשמנו. אח"כ היו 10 דקות מטורפות של שופינג (שכללו קניית מזון ולנועזות ריצת מרתון ל-H&M), בחזרתנו דאגנו לחברת קבוצתנו אמילי שחלתה ואנחנו מאחלים לה החלמה מהירה!!!

 

אחרי ארוחת הערב המזינה היה ערב כשרונות שכלל כשרונות מדהימים מרחבי העולם, והישראלים כמו שרק הם יודעים הרימו את הקהל בריקוד מקרנה סוחף!

 

בלילה אחרי  שחזרנו מהפעילות אני (אור) חיפשתי את גל המדריכה ובדרך פגשתי את אולי (כן, זה שם של בן) שהוא אחד המדריכים האנגלים – בחור ג′ינג′י עם גבות לבנות – הוא שיחק לי עם המפתחות של החדר ואחר כך גיליתי שאיבדתי אותם. כשחיפשתי את המפתחות אולי בא ואמר לי שהוא לקח לי אותם בכוונה כדי להפחיד אותי.

האיש הזה משוגע!!!

 

אבל העיקר שבסוף נכנסתי לחדר וישנתי עד ששחר העירה אותי. וכאן מתחיל הסיפור שלי (שחר) שבו הסתובבתי בלילה וחיפשתי מה לעשות.

דפקנו על הדלתות של כולם וחיפשנו אם יש מישהי שתרצה לעשות איתנו משהו. כך אני הערתי את אור שהגיבה בבלבול אבל מאוד נהנתה מתשומת הלב החיובית!!!

כך הסתובבנו עם ג′ט לג מטורף ולסיום היום המושלם בילינו עם חברינו מהארצות האחרות, החלפנו סיפורים וחוויות וכמובן הרעשנו מאוד למרות שאסור. לא נורא. המדריכים כעסו עלינו ואנחנו לא נעשה את זה שוב...

 

וזהו הורים יקרים ומהממים שלנו! ד"ש לשרה ומשה קליימן השווים ולדודו ואיילת בוהדנה המדהימים!

 

יאללה ביוש, אור ושחר

 

נ"ב- למרות שאנגליה פה חם לא פחות מישראל! ולהם אין מזגנים!  

   
1
0
התמונות שלי סרטונים שלי

לאלבום התמונות המלא


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה