Bath אנגלית ופעילויות 15.7.2012 - שלושה שבועות

ערב כשרונות בבאת (וגם כמה כשלונות)

שלום לכולם

החזרה הביתה קרבה וקרבה וגם נעדכן בסוף בזמני הטיסה מבטיחים..

נמשיך מאיפה שהפסקנו אתמול לגבי המסיבה.

ההכנות הפעם היו מעט שונות הבנות החליטו לגוון בצבעים ולא לשים רק שחורים. חלק מהילידם החליטו
להתכונן לערב כשרונות ומי  שרצה רקד עד צאת החמה (או במקרה שלנו 10 וחצי) ונהנה...

היום קמנו ליום חדש ולסיור אחרון בבאת′ העיר שחלקנו ביקרנו קרוב לשבע פעמים וממש מרגישים בה כמו
בבית (ואולי מכירים אותה יותר בבית).

בבוקר יצאה קבוצה ראשונה במזג אוויר לא כל כך נעים ובמקום חידון ברחבי באת′ השתנו התוכניות ונכנסו למוזיאון אומנות עם תערוכה של האולימפידה תמונות מההסיטוריה וכו ולאחר מכן יצאנו לזמן חופשי בבאת כדי לקנות מתנות אחרונות (לפחות עד מחר) ובזמן הזה מזג האוויר האיר לנו ויצאה השמש והיה נעים הרבה יותר להסתובב

חזרנו לאונברסיטה לכיתה בפעם האחרונה קיבלנו תעודה שמציינת את יכולתנו הטובות והפחות טובות ובה המורים ממליצים לנו להתשפר.

הקבוצה השנייה בבוקר הלכה לכיתה בפעם האחרונה ואחרי שלושה שבועות ארוכים של לימודים קיבלו הערכה מהמורים
לאחר מכן יצאה הקבוצה לבאת גם כן למוזיאון ולקתדרלה הגדולה של באת ולקצת זמן חופשי בפעם האחרונה בבאת.

לאחר חזרתנו התארגנו התקלחנו והלכנו לחדר אוכל לקבלת שבת אחרונה כולם. הדלנו נרות בירכנו ואיחלנו לעצמנו נסיעה נעימה מחר ללונדון וטיסה נעימה ובטוחה.

והחלק המעניין של היום שאליו התכוננו כבר מספר ימים ועליו כולם מדברים:
ערב כשרונות !!

לאחר ארוחת ערב הלכנו לחזרה אחרונה (ועוד אחת ועוד אחת) רז המשיך להתאמן על הגיטריה נועה שיר וחן שיפשו את המיתרים, ענבר הייתה קרת רוח לפני הנגינה והכדורסל וששת הבנות באו בלבוש תואם בורוד ולא הפסיקו להתאמן ואז זה קרה
בהתחלה עלו מתאמנים איטלקים שהפתיעו אותנו וששת הבנות נכנסו לפאניקה וסיר Smileysבו לעלות אך אליהם
עוד מעט נחזור.

לאחר האיטלקים עלו רז נועה ושיר בשיר use somebody וזכו למחיאות כפיים מהקהל ושיתוף פעולה בנוסף הם קיבלו גם ביקורת טובה מהשופטים !!!
לאחר עוד מספר מועמדים איטלקים שאת שירתם אין להזכיר עלו חן וענבר לשיר את אדל
ענבר ניגנה בגיטרה וחן שרה וזכתה להתלהבות ותמיכה וביקורת מחמיאה.
אחריהם עלו איטלקים רבים לביצועים שונים ומגוונים (חלקם היו טובים והשאר היו לפחות מאוד מצחיקים). Smileys
ענבר עלתה וסובבה את הכדור על האצבע למספר שניות אך זה לא הדהים את אחת השופטות אך מאיתנו היא זכתה להרבה מחיאות כפיים !!!

ולאחר מכן חיכינו וחיכינו לבנות אך הערב המשיך... והמשיך... והמשיך... והמשיך...
ולבסוף הגיע הזמן של הבנות ולאחר מספר שכנועים הן עלו הבמה:
יהלי אנה סוניה מור אליסיה ונעמה  רקדו ושרו במיקס במיוחד לכבוד ההופעה והאירו את הקהל וזכו למחיאות כפיים ולסרטונים ותמונות שיזכרו לפחות לעוד כמה שבועות..

ואז הגיע הכרזה..
נועה שיר ואז זכרו מקום שני ולהרבה הערכה מילדי הסאמר סקול ושפוטים והלכו למגורים מרוצים....

ומחר כולנו נוסעים לבירה לנגיעה אחרונה ביג בן ואוקספורד הם רק חלק מהיעדים ואל דאגה נעדכן
שנשוב חזרה !!!

ולגבי הטיסה הורים יקרים !!!
אנחנו טסים בערב בין ראשון ושני ונוחתים ב6 באוגוסט ולא בחמישי כמו שאולי חשבתם
ננחת בנתבג ב 5:10 בבוקר לפי שעון ישראל !!! אם יהיו שינויים מבטיחים לעדכן !!!