מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

פולמר גריינג′ 08.7.2012

הבוקר בא, הבוקר בא ולעבודה

הורים יקרים !   


פתחנו את הבוקר עם שיגרה הפוכה משבוע שעברהשבוע, החל מהיום, אנחנו עושים שלל פעילויות בבוקר ולומדים דווקא בצהריים.

בבוקר עשינו כל מיני פעילויות ספורטיביות כמו טניס, כדורגל ואפילו בייסבול.חלקנו התאמנו  על ריקודים ליום שישי לתחרות כישרונות צעירים.

עוד פעילויות שהיו לנו לאחר ההפסקה הם מחניים וכדורסל, לצייר ציורים של דגלים מכל מיני מקומות ויכולנו אפילו לבנות מגדל בעזרת קוביות עץ ולהוציא בלי שזה ייפול(כמובן שזה נפל).

מזג האוויר, שאתמול היה לטובתנו, החליט לחזור לעצמו, והיום אנחנו נהנים מגשם קייצי. אל תדאגו!!! כולם מתלבשים כמו שצריך ושומרים על עצמם. אנחנו מקווים שנמשיך להנות מהשבוע שנשאר לנו מעוד ימי שמש נעימים כמו אתמול, זה היה פשוט נהדר לעמוד בתור למתקנים בלונה פארק בשמש חמימה ולא בגשם.
 
כולם מוסרים ד"ש והרבה חיבוקים ונשיקות Smileys

ארוחת הצהריים הזכירה לחלקנו את הבית. היה תבשיל בשר ואורז. כמובן שזה גרם לנו טיפה להתגעגע.

עכשיו אנחנו ממהרים לשיעורים. יש ילדים חשים שהגיעו ואנחנו כבר מתים לפגוש אותם וללמוד איתם בכיתה. בנוסף לילדים החדשים, נוספו השבוע עוד מדריכים מקומיים שעושים לנו את הפעילויות. כבר הספקנו להכיר אותם ולהתחבר אליהם. גם הם, כמו המדריכים שנשארו משבוע שעבר, ממש מקסימים ואנחנו מאוד נהנים איתם.

אחרי שניצלנו את מנוחת סוף השבוע גם כדי לסדר ולנקות את החדרים, תשמחו בודאי לשמוע שכולנו מתחילים את השבוע עם חדרים נקיים ומסודרים והבגדים של כולם אחרי כביסה מקופלים בארונות.כמובן שסוף השבוע לא הלך רק על זה, כולנו עוד מתאוששים מהיומיים המטורפים שעברו עלינו בפארק השעשועים ובלונדון. עכשיו יש לנו יומיים לנוח מהקניות וביום רביעי כולנו ניסע לרדינג לקניון ונמשיך בשופינג.

נמשיך לעדכן

שלכםSmileys
פולמר
 
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה