ליטל קנדה 15.7.2012

היום הראשון בליטל קנדה !

נפרדנו מכם בשדה תעופה, הגענו לדיוטי פרי והעברנו את הזמן בקצת שופינג, היכרות ואוכל (היו אמיצים שאכלו המבורגרים !)  Smileys

עלינו למטוס ומיד היה אפשר להרגיש שזו לא עוד טיסה רגילה לאנגליה, אלא טיסת סאמר סקול שמחה במיוחד ! ללא ספק קבוצת ליטל קנדה היתה אחת המגובשות והמתרגשות ביותר Smileys
לא היה כל חשש בטיסה מצד קבוצת האקסטרים ! נחתנו בשלום   SmileysSmileysSmileys

אחרי שאספנו את כל המזוודות הענקיות, חיכו לנו בשדה תעופה שונית המנהלת והצוות המקומי של בי"ס ARDMORE.

העברנו בכיף את הנסיעה לעיר פורטסמות′ עם הנהג החביב יאן והתרשמנו מהנוף הירוק שראינו מחלונות האוטובוס.

בדרך עצרנו להתרעננות  - נהנו מצ′יפס, סנדויצ′ים ומילקשייקים והכי חשוב, יצא לנו לתרגל קצת את האנגלית עם המקומיים. משם עלינו (עם האוטובוס !!) למעבורת וראינו את האי בצורת יהלום - ISLE OF WIGHT שבו נמצא מרכז ליטל קנדה.

היינו אמיצים ועלינו לגג המעבורת, נהנו מן הרוח הקרה, הצטלמנו והכרנו קצת חבר′ה צרפתים :) הגענו למרכז היפה והירוק שלנו, הסתדרנו בחדרים בבקתות מעץ וגילינו שיש כאן ילדים מארצות שונות כמו ספרד, צרפת ורוסיה... יש פה גם קבוצות נוספות של חבר′ה אנגלים !

הכרנו את ניק המנהל, אכלנו ארוחת ערב ולא ברור איך זה הגיוני אחרי יום כל כך ארוך - אנחנו היינו הקבוצה הכי אנרגטית !!  Smileys
קיבלנו מחמאות על כך שאנחנו חבר′ה חייכנים וחמימים :)  Smileys המון מזל טוב לאורן סהר שחגגה ביום הראשון של הסאמר סקול יום הולדת !!  Smileys

נמשיך לעדכן ולצבור חוויות !