רויאל סקול 15.7.2012

יומיים עמוסים ומהנים במיוחד !

היי כולם !

אז היום אני אספר לכם אודותנו ביומיים האחרונים כי אתמול חזרנו כל כך מאוחר שכבר לא יכלתי לכתוב לכם !

אתמול היינו במוזיאון מאדאם טוסו, (מוזיאון בובות השעווה) והיה לנו מדהים- הילדים מאד נהנו וצולמו תמונות רבות (בעיקר ג′סטין ביבר צולם פעמים רבות.. :) )

היה לנו שם סרט מהנה על גיבורי על, ואיזור אימה בו הבנים היו צריכים לשמור על הבנות שלא יפחדו והם עשו עבודתם נאמנה :)

ביציאה מהמוזיאון הייתה חנות מזכרות קטנה שהילדים אהבו, וליד בית קפה חמוד בו התאספנו.
בזמן הזה הגיעה אלינו הפתעה - הגיעו עוד קבוצות של קמפוס והיה שמח :) הילדים שמחו לפגוש ישראלים בגילם, וחלק אפילו גילו שהם מכירים זה את זה מהארץ !

החבר′ה מהארץ גם ישבו איתנו במחזמר והילדים החליפו חוויות :)
אחרי המוזיאון הלכנו לאכול במקדולנד′ס כמובן, והנועזים שבנו אכלו ב KFC  :)

אחרי שאכלנו הגיע הזמן למחזמר WICKED. המחזמר היה מדהים, מושקע עם שחקנים מעולים. אחרי המחזמר השעה כבר הייתה מאוחרת וחיכתה לנו נסיעה ארוכה אז מיד אחרי עלינו לאוטובוסים ונסענו למרכז.
אתמול כפי ששמתם אולי לב, היה יום נטול שופינג, אך אל דאגה פיצינו על כך היום :)

היום התחיל כיום לימודים רגיל, ואחרי שעות הלימוד נסענו לעיר קולדצ′סטר. מזג האוויר היה מעולה, והחבר′ה
עשו רכישות מעולות !

חזרנו מקולדצ′סטר ישר לארוחת ערב, שאחריה הילדים ניגשו לפעילות ערב בנושא פיראטים.

הצוות משקיע בכל הפעילויות מאד- כרגע הם מתחפשים לפיראטים והולכים להופיע בפני הילדים !
הפעילות היום היא לבנות סירת פיראטים.