בידלס 08.7.2012

אולי עוד קיץ אנחנו נפגש...

הורים יקרים,
עדכון אחרון :)

אתמול בערב נפרדנו מחלק מהאנשים,

היה טקס סיום ודיסקו פרידה.   Smileys

לילדים ובעיקר לבנות היה מאוד קשה להיפרד וגם היום התחיל עם מעט תחושת מועקה של הסוף...

הקושי להיפרד ליווה את הילדים בלילה וגם בבוקר. Smileys

אבל אז התחלנו היום הנפלא שלנו. נסענו דרך עיירות יפות ונופים ירוקים ובסוף הגענו לעיירת חוף - ברייטון !  Smileys

למזלנו היה יום נפלא ואפילו הסתובבנו עם חולצות קצרות ומשקפי שמש !! נכנסנו ל sea Life  האקווריום הכי גדול באנגליה וראינו חיות שבכלל לא האמנו שקיימות !

צבי ים עם צאור ארוך..מאוד !! Smileysדגי ענק !

חיות מוזרות עם רגלים וסנפירים בקיצור..דברים מדהימים !!

אחרי זה הלכנו  Smileys לטיול על המזח הקייצי והיפה של בריטון, ראינו את מתקני הלונה פארק על המזח, דוכני הקניות והאוכל והרחנו את הריח המפורסם Smileysשל הFish & Chips של בריטון.

לאחר מכן התפזרנו לזמן חופשי ממנו הילדים חזרו מאושרים עד הגג עם מלאאאא קניות! ובעיקר מתנות !
היום היה נפלא... מזג האוויר היה כייפי, הקניות היו כייפיות והנופים היו מדהימים.

אחרי שחזרנו לבית הספר היה לנו את טקס הסיום שלנו. הילדים קיבלו את חוברות העבודה שלהם (כדי שתוכלו לראות מה הם עשו בשבועיים האלה) את מבחן הכניסה שלהם והיציאה שלהם.

זה פשוט תענוג לראות איך כולם השתפרו, כול אחד על פי יכולותיו. Smileys

ואפילו המצטיינת של בית הספר היא.... עלמא רזיאל !!!!Smileys! אכן גאווה ישראלית !!!

עכשיו הילדים רוקדים ונהנים מהדיסקו.

זהו... הגיע היום האחרון... לא ייאמן שזה עבר כל כך מהר ואנחנו נפרדים... מהמקום הירוק והמדהים הזה, והצוות הנפלא, מהפעילויות, הטיולים, השיעורים ובעיקר מהאנשים המדהימים שהכרנו כאן.

זה היה חוויה חד פעמית ומדהימה !  Smileys

מחר בבוקר בשעה 9:30 נתחיל את מסענו חזרה ארצה. בשעה 15:35 (שעון אנגליה) נעלה על טיסה LY 316 וננחת בשעה 22:15 שעון ישראל !!!

תתעדכנו בבקשה עם רשות שדות התעופה מץי זמן סופי לנחיתה.

זו גם הזדמנות טובה להודות בראש ובראשונה לצוות ARDMORE המדהים ! הצוות המקומי !
לצוות קמפוס הנפלא שעזר לנו לאורך כל הדרך ! Smileysלשונית, עומרי, והכי חשוב לילדים המקסימים שלכם שאין ספק שהפכו את זה לשבועיים בלתי נשכחים !