מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

שיפלייק 08.7.2012 - שלושה שבועות

כבר יום חמישי

היום בבוקר קמנו ופשוט לא יכולנו להאמין שהגיע כבר יום חמישי.

חמישה ימים עברו כל כך מהר שזה פשוט לא נתפס.

 

בבוקר התחלנו בשיעורים כרגיל כל אחד בכיתתו לפי רמתו, למדנו הרבה על דברים שונים כמו זמן עתיד (FUTURE) ועל האולימפיאדה, חלק מהילדים הכינו אפילו שמלה אמיתית לפי העיצובים שלהם.Smileys

 

בפעילויות אחר הצהריים התחלקנו כרגיל לשתי קבוצות: קבוצה אחת עשתה קצת אירובי ורקדה עם הWII ולאחר מכן הלכה לשחק דודג′בול (הידוע גם בשם "מחניים").

הקבוצה השנייה התחילה מדודג′בול ולאחר מכן הלכה לבריכה. המים היו ממש חמים הבעיה הייתה לצאת כי בחוץ קפואאא, אך אל דאגה - הילדים יודעים להסתדר ובמהירות רבה כבר היו יבשים ומחוממים.

 

לקראת הערב התחיל לרדת כאן ממש מבול (האנגלים כנראה לא יודעים שביולי אמור להיות חם ולח...) Smileysאבל לא נתנו לזה להרוס לנו את הערב ואת הפעילויות והתוכניות השונות. הילדים קיבלו זמן במחשבים ויכלו לגלוש בחופשיות ולהתעדכן באתרים השונים האהובים עליהם.

לאחר זמן המחשבים התחלנו את פעילות הערב שכללה קישוט ביצים, נתינת שם, הכנת מצנחים ולבסוף לזרוק אותן מקצה המדרגות ולראות מי שורד ולא נשבר.

 

מחר יום שישי, כך שבנוסף לפעילויות ולשיעורים הילדים יקיימו קידוש לפני ארוחת הערב. הולך להיות ממש נחמד ואווירת שבת נעימה.Smileys

 

עוד מעט כבר נגמר השבוע הראשון, מי היה מאמין שזה יעבור כל כך מהר...Smileys

   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה