שיפלייק 08.7.2012 - שלושה שבועות

הטיול הראשון שלנו

בוקר טוב,

אני מעדכנת את היומן מסע הבוקר במקום אתמול בערב פשוט כי היה יום עשיר ומתיש אתמול ולא היה זמן...

התחלנו את היום בארוחת בוקר ושיעורים כרגיל, נפגשנו בארוחת הצהריים כולם יחד ובסופה כבר חיכה לנו האוטובוס.

ב13:30 כולם כבר התייצבו מוכנים לטיול הראשון שלנו באנגליה.

בהתחלה ירד גשם ופחדנו שכל הטיול יהרס Smileys

אבל עד שהגענו למקום - הגשם פסק, השמש יצאה והיה יום חמים למדי.

לאחר נסיעה של בערך שעה (במהלכה התלהבנו מאוטובוס קומותיים אדום, כבשים ואיילים שהיו לאורך הדרך...) הגענו למקום - המפטון קורט, ארמון יפהפה המוקף גנים מרשימים ומבוך שיחים ענקי. הסתובבנו במקום והגענו עד ללב המבוך תוך כמה דקות ספורות. הבעיה כמובן, הייתה לצאת מהמבוך החוצה.

אחרי המבוך המשכנו וראינו את המיזרקה הגדולה והגנים המדהימים שסובבים את הארמון כולו. הילדים פחות התרשמו מהארמון עצמו ואמרו כי לדעתם החדרים לא משהו בכלל... מארמון יש להם ציפיות.

את רוב הזמן בילו הילדים במבוך ובגנים וחלקם אף קנו גלידה טעימה והצטלמו ליד כל פרח ושיח.

בדרך חזרה לאוטובוס עברנו ליד טלפון ציבורי אדום (כמו שראינו רק בסרטים עד היום), כמובן שכולם היו חייבים להצטלם שם והבריטים הביטו עלינו במבטים מוזרים, כי אף אחד לא משתמש שנים בטלפונים הללו (ועל כך מעידים קורי העכביש הרבים שהיו בפנים).Smileys

לאחר מכן, חזרנו לשיפלייק בדיוק בזמן לארוחת הערב ולהתארגנות מהירה. הילדים קיבלו ממני פנסים קטנים המאירים בצבעים שונים ויחד לבושים, מבושמים ומהממים יצאנו לדיסקו.

נכנסנו ראשונים ויתר הקבוצות עשו קצת פוזות ואמרו שהם לא רוקדים ואפילו לא טרחו להחליף בגדים... אבל ברגע שראו את הקבוצה שלנו מלאת אנרגיה יפים ורוקדים כמו מקצוענים רצו כולם לחדרים, החליפו בגדים ויחד הרמנו מסיבה חמה אש.

לא סתם בחרתי בתיאור זה כי גלאי העשן נדלקו בזמן המסיבה והפעילו את אזעקת האש. התפננו מיד החוצה אך זו הייתה אזעקת שווא. תוך דקה כבר חזרנו פנימה ורקדנו עד לאפיסת כוחות.Smileys

ב 23:00 כיבוי אורות ואף ילד לא נשאר ער.

זה היה יום מתיש אך מהנה מאוד.

הילדים לא הפסיקו לציין במהלך היום עד כמה הם נהנים וכמה שהם שמחים שבאו וביקשו שאציין ביומן מסע שהם מודים לכם ששלחתם אותם ושהם כבר מתגעגעים (אבל ממש לא רוצים לחזור).Smileys

היום כבר אכלנו ארוחת בוקר וכולם כבר בכתות הלימוד מחכים לראות מה יהיו הפעילויות היום.