ברייטון 15.7.2012

היינו בלונה פארק - הופה היי הופה היי / אופיר בריזינוב ושהם בהט

שלום הורם יקרים ,

לראשונה קמנו היום ליום שטוף שמש. אמנם היה יום מאוד יפה בחוץ אבל היה יום קשה לחלק מהבנות בגלל שהרוסים עזבו באישון לילה (וגם מקס החתיך). הבנות הזילו דמעות לא מעטות על הפרידה הקשה, אבל למזלן יום גדוש הפתעות חיכה לנו.

על הבוקר התקבצנו כל הבנות והתחלנו לנפח במרץ בלונים לכבוד יום ההולדת של דניאל (לא שכחנו לתת לו את המכתב מאמא ואבא) . יצאנו כולן ביחד עם הבלונים כדי להפתיע אותו אך דניאל חיכה לנו בכניסה לבניין והרס לנו את ההפתעה. ישר פרצנו בשירי יום הולדת והיה שמח !  Smileys Smileys
בבוקר לא הייתה ארוחת בוקר רגילה, אלא קיבלנו את הארוחה בשקית עם מיץ תפוזים / מיץ תפוחים (שלא היו מאוד טעימים) אבל גם קיבלנו קוראסונים עם חמאה ממש טעימה ומלוחה.
עלינו על האוטובוס היישר ללונה פארק בשם "thorpe park" . Smileys
לאורחת צהריים קיבלנו סנדביץ עם גבינה צהובה ועגבניה , פירות וחטיף שוקולד. קיבלנו זמן חופשי ועלינו על רכבות הרים מפחידות אבל ממש כיפיות (אפילו אופיר עלתה על אחת). חלק מהבנות אפילו זכו בבובות ענק במשחקייה.

חשוב לציין את מתחם האוכל בלונה פארק שכלל את KFC בורגר קינג ופיצה האט ועוד לא מוכרים.
אחרי הלונה פארק חזרו לארוחת ערב שלא הייתה כל כך טעימה , אבל לא נורא כי למזלנו כולנו טחנו מספיק בלונה פארק. למרות זאת חשוב לציין שבשאר הימים האוכל ממש טעים ומאוד מתחשבים בנו עם הבשר והכשרות.

אחרי האוכל יצאנו החוצה והלכנו לפגוש את הילדים מהקבוצות החדשות שהגיעו. חלק נחמדים וחלק עוד יהיו נחמדים.

בקיצור היה יום עמוס וגדוש בכיף.

ד"ש חם הישר מהתנור למשפחת בהט ומשפחת ברזינוב אנחנו מתגעגעות ואוהבות. ואל תשכחו שאתם חייבים לנו ארוחה עם כבדים וקרטושקה.

מתגעגעים ואוהבים Smileys
כל הילדים

נ.ב
אל תדאגו אם אנחנו לא מחייכים בתמונות , זה פשוט לא באופנה לחייך...