קיימברידג′ קלייר קולג' קלייר קולג′ 15.7.2012

יום שבת ואחרון בסאמר סקול !!! :(

שלום לכולם !!!

אנחנו ברגעים אלה אורזים דברים אחרונים ויושבים על המזוודות כדי להכניס את הכל.. :)

היה לנו יום נחמד ביותר שהתחיל בארוחת הבוקר האהובה עלינו והאחרונה שלנו בחדר האוכל... ואחר כך המשכנו לפעילות סיום עם קרן ואור עם כמה הודעות לקראת הטיסה..

הייתה פעילות מרגשת מאוד שכולם נכחו בה, קיבלנו שיפודי גומי עם כוכבי אוסקר וכולנו זכינו.. כי כולנו עברנו חוויה מאוד משמעותית.. בתור קבוצה ובתור יחידים עם אחרים מהעולם..

משם המשכנו להסתובב עם חברינו וקיבלנו שקית לארוחת צהריים !! :) השקית האחרונה שלנו... נפרדנו מהחוויה באכילה קבוצתית על הדשא תחת השמש החמה שהפתיעה באנגליה..

אחרי ארוחת הצהריים הלכנו כולם למרכז הקניות הרחוק ועשינו קניות אחרונות כדי למלא מזוודות..
קיבלנו 6 שעות זמן חופשי !!! וחלקנו ניצלנו את כולו לקניות וחלקנו חזרנו לקמפוס לנוח צהריים ולדבר עם חברים..

נפגשנו שוב כל הקבוצה יחד לארוחת ערב אחרונה משותפת בחדר האוכל שבקולג׳..
חזרנו לקמפוס והתחלנו במלאכת האריזה כדי שנוכל לשבת עם חברים..

אז זה הלילה האחרון וכולנו ממש מתרגשים לקראת מחר.. החזרה ארצה, הגעגועים אליכם ולחברים..

בסופו של יום יצרנו קשרים מדהימים עם ילדים מכל העולם והבטחנו להיות בקשר..

מחכים למחר.. ננחת בסביבות 19:15.. מחכים לראות אתכם מאוד !!!!!