קיימברידג′ קלייר קולג' קלייר קולג′ 15.7.2012

יום ראשון והפארק הכי גדול באנגליה !!!!!

היי כולם....

עבר עלינו יום מלא וגדוש דברים..
התעוררנו מאוד מוקדם בבוקר, קיבלנו ארוחת בוקר בשקית :) ועלינו לאוטובוס לנסיעה ארוכה, בערך שעתיים וחצי, לAlton towers פארק השעשועים הכי גדול באנגליה!!! בדרך כמובן עשינו עצירה, התמתחנו, הלכנו לשירותים וחלקנו קנינו בסטארבקס שתיה :)

כשהגענו לפארק גילינו יום יפה ממש, אחרי כמה ימים גשומים זה היה ממש מתנה, השמש יצאה מבין העננים והשמיים היו תכלת בוהקים.. כל אחד קיבל שקית ארוחת צהריים עם סנדוויצ׳ים שונים, צ׳יפס, פרי כלשהו, חטיף שוקולד ובקבוק מים.

כולם נכנסו לפארק ובידם מפה ע-נ-ק-י-ת- !! עם כלכך הרבה מתקנים שלא ידענו מאיפה להתחיל...
בסביבות 12:30 התאספנו כולנו חזרה בכניסה ומי שרצה אכל מהשקית ומי שהעדיף לקנות הלך לקנות או בבורגר קינג שהיה שם או בעוף המטוגן (כמו קנטאקי פרייד צ׳יקן רק מקומי..) אחר כך חזרנו לחקור ולראות את שאר מתקני הפארק והתאספנו לחזרה ב15:30, עשינו עצירת שירותים לפני היציאה כי הנסיעה ארוכה ועלינו לאוטובוס..

הנהג של האוטובוס היה ממש נחמד וגם המדריכים הבריטים שהצטרפו אלינו, כריס ואלינה היו מקסימים.

ירדנו בארוחת הערב וישבנו לאכול, אחרי האוכל חזרנו למרכז ודיברנו עם ילדים מכל העולם, שיחקנו עם רובה מים וקצת נרטבנו אבל היה ממש כיף..

בשעה 22:00 נכנסנו לחדרים ומחר חוזרים לשגרה מחדש, חלקנו בקבוצות אחרות כי הרבה ילדים עזבו וחלקנו נשארנו באותה קבוצה ועדיין נהנים..

שולחים לכם געגועים ונשיקות מ England !!!

נ.ב.
מחר מבטיחים לערוך את כל הימים ולהוסיף את כל התמונות היפות שצילמנו בימים האחרונים !! אוהבים !