קיימברידג′ קלייר קולג' קלייר קולג′ 15.7.2012

יום רביעי בקיימברידג׳ !!!!!

היי שוב...
כבר עבר ונגמר לו היום הרביעי, לא יאמן איך הזמן טס !! Smileys

בבוקר קמנו קצת עייפים אחרי השכמה יחסית מאוחרת, בגלל המחזמר המדהים שהיינו בו אתמול, ונכנסנו לארוחת בוקר שהיה בה: קרואסונים, לחם קלוי, חמאה, ריבות, גבינה צהובה, מלון חתוך, יוגורטים, מיץ תפוזים, מים וקפה למי שאוהב.. Smileys
מיד אחר כך הלכנו חלקנו לשעורים וחלקנו לפעילויות עד לשעה 12:00 שאז כבר ניגשנו לארוחת צהריים שרובנו היינו מאוד מרוצים ממנה!! :) היה לנו המבורגרים בלחמנייה  וקציצות צמחוניות, צ׳יפס ותירס מתוק, סלט ירוק וסלט פסטה בפסטו.. ובקבוקי מים מינרליים לכל אחד מאיתנו :) Smileys

אחרי ארוחת הצהריים ניגשנו חזרה ללו״ז והתפצלנו לקבוצות שלנו, כל אחד בקבוצה שלו, אם לפעילות או לשיעור..
בסוף יום הלימודים והפעילויות, בשעה 16:30 היה לנו סופסוף קצת זמן להסתובב לבד בעיר ולעשות קצת שופינג !!!!

בשעה 18:30 אחרי שכל החנויות היו סגורות גם ככה, הלכנו לארוחת ערב ונהנינו מהמטבח הבריטי עם פאי עוף, קציצות בשר, קדירת ירקות, תפוחי אדמה מוקרמים בשמנת, אורז, אפונה וגזר, סלט קוסקוס, סלט כרוב, סלט חסות ועוגת שוקולד..

אחר כך חזרנו למרכז והייתה פעילות ערב למי שרצה לגשת, ״פוקר נייט״.. יש את אלה שהעדיפו להישאר בחדרים לדבר או לשחק דוראק או טאקי.. :)

בשעה 22:00 כולנו כבר נכנסנו לחדרים בציפייה ליום חדש ומלא פעילויות..