קיימברידג′ קלייר קולג' קלייר קולג′ 1.7.2012

לא רוצים לעזוב....

היי לכולם

היום הילדים עשו את המבחן המסכם שלהם...  וכל אחד קיבל תעודה שמציינת את סיום הלימודים.

אחר כך במהלך הפעילויות כולם הלכו לגן חיות (בקבוצות המעורבות עם שאר הילדים ולא רק מישראל) הם מאוד נהנו, והתרשמו מזה שיש המון אריות לעומת הגן חיות בישראל...

אחר הצהריים יצאנו כולנו לזמן החופשי האחרון בקיימברידג′.. חלק טיילו ברחובות וצילמו תמונות למזכרת, חלק עשו שופינג וחלק אכלו בפעם האחרונה סנדוויץ′ בסאבוויי...

אחר כך כרגיל הלכנו לארוחת ערב, אפילו עשינו קידוש עם לחמניות ומיץ ענבים (ביוזמתן של כמה בנות מהקבוצה) ואז חזרנו ביחד למרכז.. היתה מסיבה אחרונה לכל הילדים במרכז ומחר בערב נעשה מסיבת סיום לקבוצת הישראלים בלבד... ההכנות כבר בעיצומן ! (כמה ילדים מהקבוצה לקחו על עצמם את ארגון המסיבה).

עכשיו כולם כבר אורזים את המזוודה כי מחר לא יהיה זמן... מחר אנחנו נצא בבוקר לטיול בלונדון ונחזור רק בשעות הערב...

זהו מחר היום האחרון שלנו בקיימברידג′ זה קצת עצוב אבל גם כיף לראות איך הילדים התגבשו והתחברו
ואף אחד לא רוצה לעזוב...

נעדכן אתכם מחר בהמשך...

בינתיים אלה פרטי הטיסה שלנו:
אנחנו נוחתים ביום ראשון 15.07
בשעה 19:15 לפי שעון ישראל.