מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

איסטבורן 15.7.2012

יום תשיעי לסאמר סקול איסטבורן !!!

אהלן, אהלן, אהלן !!

 

היום התחיל בטיול ושופינג באיסטבורן הקרובה, מרחק הליכה קצר מבית הספר..

ההליכה כרגיל הייתה נחמדה, רק שהפעם השמש חייכה אלינו וחיממה אותנו כהוגן - המעלות הכי גבוהות שהיו לנו עד כה באנגליה - עם נוף מרהיב של הים לפנינו, הלכנו בין בתים בצבעי חום ואדום עם גינות מושקעות מאוד, כמו שרק מזג אוויר חורפי יכול לעשות..

 

חזרנו לארוחת צהריים עמוסי קניות וחיוכים מפה לפה (מה שקצת קניות עושות לנו) , שלאחריה הילדים הלכו ללמוד בכיתות ובערב הייתה לנו פעילות של הכנת תלבושות לתצוגת אופנה !! כל הבגדים והאביזרים היו עשויים מחומרים ממוחזרים, שקיות פלסטיק, נייר כסף, בקבוקים, שקיות זבל וסלוטייפ ומספריים לעזר..

(התמונות המצורפות הן גם מתצוגת האופנה של הערב וגם מאתמול.. )

 

בנוסף, החלטנו לגוון ולשלוח לכם מסרים קצרים מהילדים המתוקים !!

לא נגענו, המסר מובא כלשונו.. שאר המסרים יגיעו בהמשך השבוע...

 

רווית:  הורים אהובים שלי- אני מתגעגעת אליכם המון !!! אוהבת אתכם הכי בעולם ומקווה שאתם נהנים בלעדיי !
נ.ב - אני אחזור דוברת אנגלית, לא לדאוג !

 

דניאל:  אימא, אבא, רון וגל: קודם כל אני מתגעגעת אליכם מאוד ! אני לא רגילה להיות רחוקה מכם כל-כך הרבה זמן, אבל אל תדאגו - אני נהנית ושומרת על עצמי ! עוד פחות משבוע אני חוזרת ! רון וגל - אל תדאגו , קניתי לכם שוקולדים ומתנות !

 

בראל:  היי ! אני ממש נהנית פה בשיעורים ובהכול.  כיף לי להכיר אנשים חדשים ולהיות עם הקבוצה שלנו. מקווה שאתם נהנים ומבלים. מתגעגעת אליכם, נתראה בקרוב...

 

עדי:   אבא, אימא, אושה, אלעד ונטע (וצאב′י וצ′ופה) - אני מתגעגעת אליכם.. אתמול לא הרגשתי כל-כך טוב, אבל אחרי שעשיתי שופינג אפשר להגיד שחזר לי המצב רוח ! אני נהנית פה.. שאני חוזרת תיקחו אותי מהשדה תעופה לאכול שווארמה..

 

קארין:  היי ! מה נשמע ? אצלי הכול טוב, אני ממש נהנית.. היינו בלונדון והיה ממש מגניב וגם מזג האוויר השתפר. מה אתכם  ? מקווה שהכול בסדר. נשיקות, קארין.

 

רותם: היי אימא ואבא ! אני ממש מתגעגעת אליכם, אבל נהנית פה. יש פה ילדים מדהימים ונחמדים ומדריכות סבבה לגמרי, דואגות ממש טוב, אבל לא כמוכם.. יש פה אחלה של אוכל, אבל לא כמו האוכל של אימא.. אוהבת המון, המון, המון..

 

מעיין:  מתגעגעת ואוהבת המון, המון  !!  

 

תיהנו, תשמחו ותחייכו, כי אנחנו עושים את זה כל הזמן ובחיוך רחב...

 

לילה טוב מאיסטבורן,

הילדודס, לי והדס.

 

חידה: אילו שתי מילים מסתתרות ב: הילדודס ???  

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה